اسدی: ملی پوش نداشتن، حق گسترش نبود

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: نمی دانم چه کسانی بازیکنان ملی پوش را انتخاب می کنند اما حق گسترش این نبود که هیچ بازیکنی در تیم ملی نداشته باشد.

اسدی: ملی پوش نداشتن، حق گسترش نبودمرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص بازی مقابل ملوان بندر انزلی اظهار کرد: گرچه شرایط جوی انزلی مناسب نبود و باران فراوانی باریده بود اما در نهایت با لطف خدا توانستیم که بازی را با برد پشت سر بگذرایم. 

وی در ادامه افزود: شرایط روحی بازیکنان خوب است و تیم اکنون در ایده آل ترین وضعیت قرار گرفته است.

اسدی در مورد هدف گذاری مسئولان گسترش فولاد گفت: اکنون تیم فوتبال گسترش در رده جدولی چهارم است اما پتانسیل رسیدن به بالای جدول را نیز دارد و هدف گزاری مسئولان باشگاه رسیدن به رده های نخستین جدول می‌باشد.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد با انتقاد ازدعوت نشدن بازیکنی از تیم گسترش فولاد به تیم ملی تصریح کرد: من نمی دانم بازیکنان تیم ملی براساس چه معیاری انتخاب شدند؟ چرا از تیم گسترش بازیکنی به تیم ملی دعوت نشد و یا اینکه چه کسانی بازی‌های لیگ را دنبال می‌کند، باید عنوان کنم که انتخاب نشدن بازیکنان مستعد در تیم‌ها باعث از بین رفتن انگیزه‌ می‌شود.

وی ادامه داد: به نظر من حق گسترش دست کم حضور سه بازیکن در تیم ملی بود که این اتفاق رخ نداد.

اسدی در پایان یادآور شد: امیدوارم که بازیکنان مستعد که می توانند به تیم ملی کمک کنند در زمان شکوفایی و کمک رساندن به موفیقت و پیشرفت تیم ملی انتخاب شدند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار