آیت‌الله حیدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سیاسی‌کاری به معنای باندبازی از جایگاه خبرگان رهبری به دور است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاسی‌کاری به معنی باندبازی از شأن و جایگاه مجلس خبرگان رهبری به دور است.

سیاسی‌کاری به معنای باندبازی از جایگاه مجلس خبرگان رهبری به دور استآیت‌الله محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با برخی تلاشها برای سیاسی‌کاری در مجلس خبرگان رهبری از سوی بعضی از افراد اظهار داشت: سیاسی‌کاری به معنی باندبازی از شأن و جایگاه مجلس خبرگان رهبری به دور است.


آیت‌الله حیدری با اشاره به اینکه کسانی که این کارها را انجام می‌دهند شأن و جایگاهی در میان خبرگان ندارند، گفت: جایگاه خبرگان بالاتر از بازیهای سیاسی است چرا که نگاه مجلس خبرگان معطوف به رهبری معظم انقلاب است که عمود خیمه این نظام است.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نظر شما درباره اقدامات افرادی که می‌خواهند از جایگاه خبرگان سوءاستفاده کنند، چیست، تأکید کرد: باید ماهیت این جریان‌ها را برای مردم بازگو کرد تا مردم با بصیرت نمایندگان خود را انتخاب کنند.


امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه شورای نگهبان همچون گذشته با صلابت به کار خودش ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: عده ای تلاش دارند که به خبرگان رنگ سیاسی دهند و وقتی آنجا رفتند هر کار خواستند بکنند در حالیکه شورای نگهبان، مورد اعتماد مردم و برآمده از آرمان‌های انقلاب است و قطعا رنگ بازیهای سیاسی به خود نخواهد گرفت.


عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: افراد خسته از انقلاب که منافعشان به خطر افتاده است، به‌دنبال تضعیف نهادی چون شورای نگهبان برآمده از آرمان‌های انقلاب و مورد حمایت و اعتماد ملت هستند اما مطمئنا مردم با بصیرت در انتخابشان این حریه‌ها را خنثی می‌کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار