قم :

آمارحوادث رانندگی قم

معاون مرکز مدیرت وحوادث وفوریت های پزشکی قم گفت: حوادث رانندگی روز گذشته دوکشته و23مجروح برجای گذاشت .

آمارحوادث رانندگی قمبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از قم ، معاون مرکز مدیرت وحوادث وفوریت های پزشکی از حوادث رانندگی روز گذشته در قم خبر داد و گفت : ساعت 23 و 15 دقیقه شامگاه جمعه در محور گرمسار واژگونی پیکان یک فوتی(آقا) دردم و پنج مجروح بر جا گذاشت که دو دستگاه آمبولانس جهت انتقال مجروحان به مراکز درمانی، به محل حادثه اعزام شد.

مهدی فراهانی افزود : در حادثه برخورد یک دستگاه زانتیا با چند عابر که روز گذشته در جاده جعفریه رخ داد، متاسفانه دختربچه پنج ساله علی رغم تلاش تیمهای زمینی و هوایی اورژانس 115 فوت کرد و دو نفر نیز مجروح شدند که توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
وی به حوادث دیگر روز گذشته اشاره کرد وگفت: برخورد خودروی پژو و سمند در جاده دستجرد پنج مجروح برجای گذاشت که مجروحان توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

فراهانی، واژگونی پراید در جاده گرمسار با سه مجروح، برخورد اتوبوس زانتیا با سه مجروح در جاده سلفچگان و واژگونی وانت با پنج مجروح در جاده راهجرد را از دیگر حوادث روز گذشته، ششم شهریورماه عنوان کرد . 

فراهانی همچنین به حادثه ترکیدگی کپسول گاز اشاره و کرد وگفت : این حادثه که نیمه شب جمعه ششم شهریورماه در منزلی رخ داد، باعث سوختگی پدر و پسری با وضعیت وخیم و بالای 60 درصد شد که یکی از افراد نیز با توجه به شدت سوختگی به اصفهان اعزام شد.
بر اساس این گزارش، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور قم – آشتیان که روز پنجشنبه پنجم شهریورماه رخ داد، یک دختر بچه شش ساله جان باخت و پنج نفر مجروح شدند. 

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.