اهواز؛

معاون حقوقی ریاست جمهور در اهواز

استقبال استاندار خوزستان و معاون سیاسی، اجتماعی اش از الهام امین زاده انجام شد.

معاون حقوقی ریاست جمهور در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ صبح امروز معاون حقوقی ریاست جمهور وارد اهواز شد تا فعالیت های شورای حقوقی دستگاه های اجرایی کشور در خوزستان و در 2 سال گذشته را بررسی نماید.

 امین زاده از حضور در یکی از استان های زرخیز کشور به لحاظ منابع متعدد انرژی های فسیلی و تجدید ناپذیر و توانمند در زمینه صادرات کالاهای غیر نفتی ابراز مسرت نمود و در خصوص طرح 550 هزار هکتاری موسوم به طرح رهبری گفت: این طرح، راهبردی ترین طرحی است که در دولت تدبیر و امید پیگیری می شود و بنده در کابینه شاهد هستم که وزاری جهاد کشاورزی و نیرو در این طرح به جد پای کار هستند.

 وی همچنین بنا دارد در سفر یک روزه خود به استان، مسایلی اعم از مسایل حقوقی بین دستگاه های اجرایی را در نشست شورای اداری و شورای حقوقی دستگاه های اجرایی استان مطرح نماید تا در صورت مشاهده هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام اساسی صورت دهد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای اهواز، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و حضور در نشست اعضای شورای هماهنگی حقوقی دستگاه های اجرایی و شورای اداری استان، آیتم های برنامه سفر یک روزه معاون حقوقی رییس جمهور به خوزستان است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.