گلاویز شدن عزیزی و مجیدی

در جریان دیدار ستارگان ایران و ستارگان جهان درگیری بین 2 بازیکن ایرانی اتفاق افتاد.

گلاویز شدن عزیزی و مجیدی

به گزارش خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار دوستانه برگزار شده بین 2 تیم ستارگان دنیا و ستارگان ایران بازیکنان ایرانی بعد از دریافت 3 گل و همچنین از دست دادن موقعیت‌های گل بسیار در نیمه اول این دیدار و حرکت به سوی رختکن با اتفاق عجیبی روبرو شدند که گویا خداداد عزیزی بابت موقعیت‌ها و همچنین بخاطر ضربه برگردان که مجیدی در مقابل دروازه تیم ستارگان جهان از دست داد، از او به شدت ناراحت شده و باعث به وجود‌آمدن صحبت‌های عجیبی بین آنها شده است .

همچنین در ادامه ابن بگو و مگو، عزیزی و مجیدی با هم گلاویز شده و شاید اگر دخالت سایر بازیکنان و حضور علی پروین نبود معلوم نبود سرانجام این ماجرا به کجا کشیده می‌شد و همچنین بعد از این درگیری شایعاتی درباره ترک ورزشگاه از طرف فرهاد مجیدی به گوش می‌رسید .

این دیدار فقط این حاشیه را نداشت، بلکه با یک صحنه بحث‌برانگیز داوری که دریک تصمیم گیری بسیار عجیب خداداد افشاریان در صحنه‌ای عجیب برای لحظه‌ای ویتور‌ بایا دروازه‌بان تیم ستارگان جهان را اخراج و پس از اعتراض به جای بازیکنان ‌افشاریان به اشتباه خود پی برده و این بار کارت زرد را به بایا نشان داد.

در ادامه این اتفاقات تعدادی از هنرمندان تیم ستارگان ایران که قرار بود در این دیدار حاضر شوند به دلیل تصمیم علی پروین آنها موفق به بازی در این دیدار که هفته‌های زیادی و البته تمرین بسیار و همچنین هماهنگی اولیه برای این دیدار بزرگ به جز 3نفر دیگر موفق به بازی نشدند.

محمد پنجعلی سرپرست تیم ستارگان ایران در خصوص اتفاقات پیش آمده گفت: در این دیدار بزرگ نفس عمل مهم بود و همچنین این مناسبت خیرخواهانه عامل زیباترشدن آن بود.

‌پنجعلی ادامه داد : دلیل این هماهنگی بین بازیکنان ستارگان جهان فقط تمریناتی که با هم انجام می‌دهند است ما تصمیم گرفتیم بیشتر با هم تمرین کنیم تا مانند بازیکنان آنها هماهنگی بیشتری بین خودمان ایجاد کنیم .

وی ادامه داد: موضوعی که رسانه‌ها مطرح کرده‌اند بحثی است که انگار در خانواده‌ای پیش آمده که با دخالت به موقع چند بزرگتر حل‌وفصل داده شد.

سرپرست تیم ستارگان ایران افزود: من متوجه نشدم که برای چه موضوعی مجیدی استادیوم را ترک کرد.

پنجعلی در پایان گفت: امیدوارم توانسته باشیم برای بیماران ام‌اس حتی اگر شده قدم کوچکی برداریم با این بازی خاطره‌ها برای مردم زنده شد و همچنین خوشحالم مردم از برگزاری این بازی راضی بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار