در پی شایعه بازگشت مسلمان؛

آذری: بازیکن خروجی از ذوب‌اهن حق بازگشت ندارد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: تا زمانی که در این باشگاه فعالیت می‌کنم بازیکن خارج‌ شده از تیم حق بازگشت ندارد.

آذری: بازیکن خروجی از ذوب‌اهن حق بازگشت ندارد

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن در پنج هفته آغازین لیگ برتر بیان کرد: در ابتدای لیگ با قرعه سختی روبه‌رو شده بود و ما در این چند هفته با تیم‌های قدرتمند لیگ برتر مسابقه دادیم. ما انتظار داشتیم بتوانیم از هر بازی میانگین 2 امتیاز داشته باشیم و اکنون با 10امتیاز در رده بالاتر جدول قرار بگیریم و الان 3امتیاز از انتظارمان عقبیم. اما در مجموع بازیکنان از عملکرد قابل قبولی برخوردارهستند. در بازی اول خود مقابل ملوان بندرانزلی ما به اشتباه داوری باختیم و ما باید آن اشتباهات را در بوق و کرنا می‌کردیم. این کار را انجام ندادیم و بدهکار هم شدیم .

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره‌ی مصدومیت‌‌های متعدد بازیکنان تیم و استفاده از ذخیره‌ها گفت: یک تیم نباید به نفرات خاصی متکی باشد. درست است که حدادی‌فر در ایران منحصر به فرد است، اما ذخیره‌های ما هم خوب بودند و فاصله چندانی با نفرات اصلی نداشتند مانند اکبر صادقی و مهدی‌پور هم خوب بازی کردند و من از همه بازیکنان تیم تشکر می‌کنم.

وی افزود: در بازی مقابل استقلال اهواز نبود بازیکنان کلیدی تیم مشهود بود اما باید موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد و ما از مرتضی تبریزی انتظارات بالاتری داشتیم و اگر توپ‌هایمان در ان بازی گل میشد به اهدافمان نزدیکتر می‌شدیم . ذوب‌آهن یکی از شایسته‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و قاعدتا عملکرد تیم رضایت‌بخش بوده است.

آذری درباره‌ی لغو جام شهدا ابراز کرد: از سازمان لیگ با ما تماس گرفتند و این موضوع را اعلام کردند و تیم هم از فردا تمرینات خود را آغاز می‌کند و احتمالا 2بازی تدارکاتی برای تیم پیش‌بینی خواهیم کرد.

وی درباره‌ی شایعه بازگشت محسن مسلمان به تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: ما مسلمان را فروخته‌ایم و پس از آن هیچ‌ مراوده‌ای با وی انجام نداده‌ایم. ‌هربازیکنی که از ذوب‌آهن برود تا زمانی که من هستم حق بازگشت به تیم را ندارد.

آذری در پایان درباره‌ی دیدار روز گذشته ستارگان ایران و جهان خاطرنشان کرد: این بازی‌های خیرخواهانه در همه جای دنیا برگزار می‌شود و اینجا لازم می‌دانم از حسین یاریار تشکر کنم که امکان حضور اسطوره‌های جهان در ایران را فراهم کرد. باشگاه ذوب‌آهن نیز خواستار مشارکت در این امر خیر بود اما در مجموع از این عمل خداپسندانه تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب‌اهن ، آذری ، مسلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار