ظریف : احتمال دیدار با وزیران ۱+۵ در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل احتمال می‌رود که با این وزرا نشستی داشته باشیم.

ظریف : احتمال دیدار با وزیران ۱+۵ در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد ظریف در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از سالن‌های اجلاس همایش‌های بین‌المللی اصفهان ضمن جمع بندی سفر خود به اصفهان اظهار داشت: سفر به اصفهان برای من فرصتی بود تا بیشتر با مشکلات شهر پدرانم آشنا شوم و این چالش‌ها و فرصت‌ها را تا آنجایی که بتوان در جلسات هیئت دولت مطرح کنم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از یک هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در سراسر کشور به بهره برداری رسیده است، ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که بخش زیادی از این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسیده و این افتخاری برای کشور است.

وزیر امور خارجه در خصوص اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در استان اصفهان بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که شهر اصفهان بیش از دیگر شهرهای کشور مورد توجه است و در واقع هر پروژه این شهر رونمایی از یک طرح ملی است.

وی اصفهان را مجموعه فرهنگی، هنری، صنعتی، تاریخی و کشاورزی عنوان کرد و ابراز داشت: باید برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص به نمایش گذاشتن این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در سطح بین‌المللی انجام شود.

ظریف با اشاره به اینکه توسعه فعالیت بخش خصوصی در اصفهان باید مورد توجه باشد، اضافه کرد: از این رو استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در دستور کار ویژه قرار می‌گیرد

وی در خصوص دیدار با وزیران گروه ۱+۵ در مجمع عمومی سازمان ملل نیز گفت: در حاشیه این مجمع احتمال می‌رود که با این وزرا نشستی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۰۸:۴۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
برای آنکه عقبگرد نکنیم نیاز به پاسداران با افکار انقلاب اسلامی داریم ( در ضمن سیستم دفاعی ما با یک بمب از کار نمی افتد )
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۲۱:۱۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
حضورمتخصصین برای راهکارهای متفاوت کارگشااست
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۳:۳۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
بر منکر حرف شما لعنت . اما متخصصی که پا روی اصول بزاره متخصص نیست
آخرین اخبار