رییس ستاد تحقیق و تفحص شهدای کشور؛

شهدای گمنام وارثان اقتدار نظام هستند

رییس ستاد تحقیق و تفحص شهدای کشور با تاکید بر هوشیاری مردم نسبت به توطئه های جبران ناپذیر دشمنان گفت: شهدای گمنام وارثان اقتدار نظام هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، سید محمد باقرزاده روز یکشنبه در آیین استقبال از شهدای گمنام در مرز باشماق مریوان با تقدیر از مسوولان اقلیم کردستان به خاطر همکاری در تفحص این شهدای گرانقدر گفت: شهدای گمنام ارمغان پیام پایداری و استقامت ملت ایران هستند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ملت ایران باید همواره نسبت به دشمنان و نفوذ آنان هوشیار باشند، افزود: دشمنان همواره از راه های گوناگون در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه در میان ملت ایران هستند و می طلبد مردم همواره در این راستا بیدار باشند.

رییس ستاد تحقیق و تفحص شهدای کشور بیان کرد: ملت ایران باید همواره با تبعیت از مقام عظمای ولایت و هشدارهای ایشان هیچگاه از دست هایی که پشت پرده وجود دارد غفلت نکنند و همواره هوشیار باشند تا دست این دشمنان از مقدرات کشور کوتاه شود.

باقرزاده در ادامه خطاب به گروهک های معاند ضد انقلاب نیز گفت: کردستان و پیشمرگان مسلمان این مرز و بوم، بویژه شهرستان مرزی مریوان همواره بیدار بوده و تا آخرین قطره خون از عزت و شرف میهن خود دفاع کرده و در مقابل توطئه های دشمنان پایداری خواهند کرد.

گفتنی است، در آیین استقبال از شهدای گمنام سید محمد باقر زاده رییس ستاد تحقیق و تفحص شهدا، استاندار کردستان، امام جمعه و فرماندار مریوان، فرمانده هان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش، خانواده های شهدا و جمع زیادی از مردم حضور دارند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.