ساری؛

ساخت و سازهای غیرمجاز زیر حکم قانون

برای 195 متر مربع ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی بابل حکم قلع و قمع صادر و اجرا شد.

ساخت وسازهای غیرمجاز زیر حکم قانونبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: در مرداد ماه سال جاری دو مورد حکم قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان از سوی محاکم قضایی صادر شد.

سید احمد طاهری افزود : به منظور حفظ كاربری زمین های كشاورزی در مرداد ماه سال جاری سه مورد حکم قلع و قمع به مساحت 164 متر مربع در زمین های کشاورزی این شهرستان اجرا و دو مورد احکام قلع و قمع به مساحت بیش از 195متر مربع از سوی محاکم قضایی صادر شد.

به گفته وی: احکام له مربوط به پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به تعداد شش مورد به مساحت بیش از 5 هزار و 841 متر مربع، 13 مورد احکام علیه از پرونده تغییر کاربری غیر مجاز به مساحت بیش از 7 هزار و 985 متر مربع، صدور دو مورد مجوز از سوی کمیسیون تبصره 1 ماده یک به مساحت 350 متر مربع و صدور 5 مورد مجوز توسط کمیسیون تبصره 4 ماده یک به مساحت بیش از 3 هزار و 364 متر مربع از اقدامات این مدیریت در بخش امور اراضی در مرداد ماه امسال بود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل 31 مورد تشکیل کمیسیون تقویم اراضی به مساحت 16 هزار و 947 متر مربع، 7 مورد نظارت بر مجوزهای کمیسیون تبصره 1 ماده یک و چهار و طرح های موضوع ماده 33 واگذاری زمین را اعلام کرد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ساخت ، غیرمجاز ، حکم ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.