طاهری: هواداران نفری 5 هزار تومان بدهند مشکل ما حل می شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما هم دوست داریم تکلیف باشگاه با اسپانسر روشن شود اما معلوم نیست چه می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی اکبر طاهری ظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران در مورد شرایط باشگاه پرسپولیس و نداشتن اسپانسر به موضوعاتی اشاره کرد.

پیش از صحبت های وی کریم باقری در حاشیه تمرین امروز از شیوه اداره باشگاه اظهار گلایه کرده بود که طاهری در این خصوص گفت:اغلب باشگاه ها از نظر مالی مشکلاتی دارند که به مرور حل شدنی ست . پرسپولیس هم یکی از همان باشگاههاست. البته مشکلات فعلی ما برای امروز نیست زیرا از مدت ها پیش درگیر آن بوده ایم. پس دوستان حق دارند گله کنند.اما منطقی و درست!

 وی در مورد حامی مالی تیم گفت:هر باشگاهی شرایط خاصی برای جذب اسپانسر دارد و باشگاه پرسپولیس باید از شرایط بالقوه موجود استفاده کند تا ضمن جذب اسپانسر بتواند درآمد هم داشته باشد .همه این موارد باید لیست شده و در یک بسته کاری تعریف شود. فصل قبل این تجربه بسته کامل را داشتیم که با مشکلاتی روبرو بود در کل بسته کامل خیلی خوب است چرا که می‌توان برای آن برنامه‌ریزی کرد.  

وی در مورد این اظهار نظر کریمی که گفته بود باشگاه از مردم پول می گیرد تا مشکلاتش را حل کند گفت: در خیلی از باشگاه‌های دنیا حرکت‌های هواداری انجام می‌شود به طور مثال گفتیم اگر هر هوادار 5 هزار تومان بدهد شاید اصلا نیازی به حامی مالی نداشته باشیم.  این حرکت بر اساس تعاملی است که بین هوادار و باشگاه وجود دارد و هواداران به طور خودجوش این بحث را راه انداختند تا این کمک انجام شود.دوستان شماره حساب را از بخش مالی باشگاه گرفته‌اند و ما هم استقبال کردیم.

وی ادامه داد ما با دو اسپانسر صحبت کردیم ولی به نتیجه نرسیدیم. اگر زیر ساخت‌ها آماده نباشد چگونه باید هزینه‌های میلیاردی باشگاه را تامین کنیم؟ ما کارهای خود را  باید از مجاری قانونی انجام دهیم.
طاهری در مورد گلایه‌های که از سوی برخی از اعضای باشگاه مطرح می‌شود،‌گفت: همه افرادی که در باشگاه هستند از رده پشتیبانی تا بازیکن و فنی و مدیران همه عضو این باشگاه هستند و تعریف شان این است که طبق دستوری که هیأت مدیره تعریف می‌کند باید عمل کنند و همه باید به این منشور باشگاه احترام بگذارند و اجازه ندارند که مسائل را در بیرون مطرح کنند. اکنون در بخش حقوقی ما چه در بخش داخلی و چه بین‌الملل پرونده‌های زیادی داریم که باید آنها را به جای مطرح کردن در رسانه‌ها در هیأت مدیره مطرح کنند. مسائل حقوقی و آموزشی داریم. هیچ کدام از این مسائل نباید به بیرون از باشگاه منتقل شود زیرا این اتفاق باعث حاشیه‌سازی می‌شود و هیأت مدیره و کمیته انضباطی باشگاه این مسئله رانمی‌پذیرد. مسائل باشگاه باید در داخل باشگاه باشد البته شما که بیرون از باشگاه هستید می‌توانید اظهارنظر کنید اما مسائل داخلی باشگاه را ما در داخل باشگاه حل کنیم.اکنون به شدت نگران پرونده‌های بین‌المللی هستیم. البته این تازه بخش کوچکی از این نگرانی‌هاست.

طاهری در مورد اینکه گفته می‌شود قنبرپور مربی پرسپولیس قرارداد 400 میلیون تومانی دارد،‌گفت: من به دنبال پاسخ دادن به شنیده‌ها نیستم و از اینکه در مورد شنیده‌ها حرف بزنم پرهیز می‌کنم زیرا مستند نیست و فقط باعث دامن زدن به آنها می‌شود. هر اختیاری که هیأت مدیره به من داده قانونی بوده و من طبق آن عمل کرده‌ام. فصل گذشته برخی بازیکنان دو قرارداد داشتند که یکی را باطل کرده‌ایم زیرا خلاف قانون بود. هر چه هیأت مدیره مصوب کند من حتما آن را رعایت می‌کنم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برخی هواداران خاص مثل حسین هدایتی صحبت از خرید بلیت برای باشگاه کرده بود و از جانب شما پاسخ‌هایی به آنها داده شد و بعدها گفته شد که رابطه طاهری و هدایتی خوب است و منظور او عبدی بوده، گفت: این مسئله چون مستند شده و دیگر بحث شنیده‌ها نیست پاسخ می‌دهم. البته من چند بار در مورد این مطلب صحبت کرده‌ام اما دوباره آن را خدمت شما عرض می‌کنم. روزی آقای تاج بامن صحبت کرد و گفت که هدایتی به سازمان لیگ آمده تا بلیت‌های بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن را بخرد و این مسابقه را رایگان اعلام کند. من به آنها گفتم باید از طریق باشگاه اقدام کنند و باشگاه درخواست خرید بلیت را به ما بدهد.

وی ادامه داد:‌تماسی حاصل نشد تا ظهر جمعه که گفته شد خبیری با من تماس گرفته و من جواب ندادم. اما چون یکی دو عبارت خلاف واقع بود من دلگیر شدم و از طریق خبیری با هدایتی تماس گرفتم و گفتم که این صحبت‌ها بین من و شما مطرح شود، خوب نیست. ارتباط من با هدایتی از قدیم بوده و بعدها هم خبیری صحبت کرد و گفت تماسی با من نگرفته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
-
شنتیا استقلال بارسلونا
۰۱:۳۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
بعنوان یه استقلالی 4 آتیشه واسه این دو تا تیم پرطرفدار متأسفم ، راستی چرا این دو تا تیم اینقد ضعیف شدن.....یه وقتایی قهرمانیها بین سرخابی ها دست بدست میشد و بقیه تیمها هیچی.....الان تیمای دیگه قوی شدن و ما هیچی....چرا اینجوریه؟؟؟......یا از این ور بوم میوفتیم یا از اون ورش.....ولی خدایی چون استقلال پرسپولیس حساسیت ویژه ای روشون هست و طرفدارای ملی و بین المللی دارن باید یه نگاه ویژه ای بهشون بشه....هر کی موافقه مثبت بده....یالا دیگه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
با سلام از وقتی که این آقای طاهری اومد تو تیم مشکلات شروع شد از نوع اومدنش تا انتخاب آقای قنبرپور و رد کردن بعضی بازیکنان خوب ودست بردن در لیست آقای برانکو و رد کردن دونه دونه اسپانسری هایی که برای اسپانسرینگ باشگاه اومدند ورفتند تا الان که از مردم وهواداران درخواست پول کرده.
من به شخصه حاضرم صدتا از این 5 هزار تومنی ها روبدم اما امثال آقای طاهری در تیم نباشند و همینطور چیدمان اصلی تشکیلات تیم فنی تر و باسابقه تر باشند.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۴۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
خاک بر سرتون با این مدیریت و باشگاه داریتون
Iran (Islamic Republic of)
سیدجمال
۱۹:۲۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
سلام لطفا اول صاحب باشگاه رامشخص کنید ازاین بلاتکلیفی دربیارید هواداران حاضرند شب گرسنه بخوابند ولی تمام هزینه های باشگاه راتقبل کنند
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۱۹:۱۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
هواداران يكي پنج هزارتومن بدن؟ مردم را چي فرض كرديد؟
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار
۱۹:۱۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
مگر قيمت خودرو پورشه گران شده که طرفدارها نفرى 5هزارتومن بدهند. خانه از پاى بست ويران است. کمى در عملکرد بازيکنان تيم تامل کنيد. بهترىن راه اينه که پنالتى ها را بدين برانکو بزنه شايد گل شد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
لطفا شماره حساب باشگاه را به اشتراک بزارین .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۱۵:۱۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
میره که گدایی هم تبدیل به قانون بشه والله خجالت داره.
آخرین اخبار