تمجید شهریان از بازی‌های تیم بسکتبال بانوان در ترکیه

نایب‌رئیس ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جلسه‌ای با نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال از بازی‌های تیم بسکتبال بانوان در ترکیه تمجید کرد.

 
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رباب شهریان، در  جلسه ای با فاطمه کرم زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال، با اشاره به قدمت حضور زنان کشور در این رشته، اظهار کرد: بسکتبال بانوان ایران، بعد از انقلاب نیز فعال بوده و توانسته در رویدادهای داخلی فعالیت های خوبی داشته باشد.

وی قبول نکردن حضور بانوان بسکتبالیست کشورمان را با پوشش اسلامی مشکلی برای بروز استعدادها و کسب تجارب ورزشکاران این رشته در بخش زنان دانست و افزود: با تلاش هایی که از سوی فدراسیون کشورمان صورت گرفت به سمت شرایطی رفتیم که در هفته های گذشته بانوان بسکتبالیست ما نخستین حضور بین المللی را با پوشش اسلامی تجربه کردند.

شهریان اضافه کرد: این زنان و دختران با توجه به نداشتن تجربه مسابقه در خارج از کشور،‌ بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشتندو راه را برای حضور زنان مسلمان بسکتبالیست دیگر کشورها هموار کردند.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان این که تصورتیم های خارجی از تیم ایران بسیار تغییر کرده است، گفت: تیم های مقابل توان و انگیزه بالایی از این ورزشکاران دیدند که امیدوارم با اعزام های بین المللی و کسب تجربه بیشتر، بازی های بهتری به نمایش بگذاریم. 

وی با تاکید بر ثبات پوشش زنان بسکتبالیست ایران در رویدادهای بین المللی، توضحیح داد: وزارتخانه و فدراسیون بسکتبال قصد دارد برای این مهم، دو رویداد برون مرزی دیگر را تدارک ببیند تا فرصت های بیشتری برای قدرت نمایی این ورزشکاران فراهم شود.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار