مهمترین عناوین خبرگزاریها وسایت های خبری

از زنده سوزی بدست داعش تا ابتکار موذن برای بیدار کردن نمازگزاران و آرزوی ریاست جمهوری امریکا در ذهن همسر کیم کارداشیان+تصاویر

مهمترین اخبار سایت ها و روزنامه های خبری را در این بسته ی خبری مشاهده کنید.

از زنده سوزی بدست داعش تا ابتکار موذن برای بیدار کردن نمازگزاران و آرزوی ریاست جمهوری امریکا در ذهن همسر کیم کارداشیان+تصاویر به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،


بر اساس مقررات جدیدی که از سوی دولت ترکیه اعلام شده، افرادی که در این کشور به خبرچینی درباره عاملان اقدامات تروریستی بپردازند، می توانند تا چهار میلیون لیره جایزه دریافت کنند.

گروه تروریستی داعش چهار مرد عراقی را به طرز فجیعی اعدام کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من تا همین حالا ۲ پیشنهاد خوب خارجی‌ام را رد کرده‌ام اما نمی‌دانم تا کی بتوانم با این پرسپولیس ادامه دهم.

گروه تروریستی داعش و نیروهای مسلح دیگر موسوم به معارضان مسلح امروز (دوشنبه) در جنوب دمشق در ریف دمشق وارد جنگ خیابانی شدند.

یک موذن مصری به خاطر تغییر دادن عبارتی که معمولا پس از اذان صبح گفته می شود، دچار مشکل شده است.

کانی وست خواننده آمریکایی در مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی از احتمال نامزد شدنش برای انتخابات سال 2020 پرده برداشت.

صاحبان این مغازه هیچ نیازمندی را ناامید نمی‌کنند. مغازه‌ای قصابی که به سنت گذشتگان خود هنوز عمل می‌کنند.

گروه تکفیری صهیونیستی داعش در یک ماه گذشته 150 زن و دختر را در موصل اعدام کرده است.

بیماری پارکینسون ممکن است در نتیجه بحران انرژی در آن دسته از سلول های مغزی باشد که به منظور کنترل عملکرد نیاز شدید به انرژی دارند. این بحران سبب فرسودگی سلول می شود.


مرکز فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد : ۲۶ تن از اعضای گروه تکفیری - صهیونیستی داعش در عملیات نظامی در منطقه الکرمه در غرب استان الانبار کشته شدند.

کمیته بررسی نقش انگلیس در جنگ عراق معروف به چیلکات اعلام کرد این گزارش ماه ژوئن سال آینده میلادی منتشر می‌شود.

چرا در قرآن،‌ بی‌همسری حضرت یحیی(علیه‌السلام) مورد ستایش است؟ اگر ازدواج فضیلت است پس چرا حضرت یحیی(علیه‌السلام) مجرد زیسته است؟

رییس سازمان امور اراضی گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی یکی از بحران های ما طی چند سال گذشته بوده است؛ به گونه‌ای که زمین های کشاورزی کوچک و کوچک تر شده اند.

سید علی طباطبایی در سریال آشپز باشی در کنار پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا ایفای نقش می کرد.

جیغ"وس کریون" فیلمساز مطرح هالیوودی و سازنده فیلم «جیغ» در سن 76 سالگی درگذشت.

فرمان سینمای ایران در مریض‌خانه! خبری که بین مردم و طرفدارانش سروصدا کرد و هنرمندان، ورزشکاران و خلاصه ملتی، نگران حال ناصرخان شدند. گفتند فرمان سینمای ایران رفت!

خبرنگار مجروح صدا وسیما پس از ورود به تهران بر حمایت و ایستادگی در مسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

بیماران نیازمند کلیوی هم درد بیماری را تحمل می کنند و هم درد نداری را.

پای حرف مردم رفتیم تا ببینیم کدامیک از آمارهای مربوط به تورم، بیکاری و رشد اقتصادی را تصدیق می کنند؟

وقتی یک بیزینس کوچک را مانند مغازه، شرکت خصوصی، رستوران و... اداره می کنید کارمندان و پروژه های زیادی جلوی راه تان قرار می گیرد که باید برای آن ها وقت بگذارید و به آنها توجه کنید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد حذف یارانه بیماران خاص گفت: در چارچوب رفاه بیشتر مردم امکان ندارد از خدماتی که تاکنون ارائه شده چیزی کاسته شود و اگر اضافه نشود کمتر نخواهد شد.

همانطوری که خواب، شب و روز ندارد روشنی و تاریکی بستگی به بیننده خواب دارد؛ اگر انسان خوب باشد خواب خوب می‌بیند و اگر آدم گناهکار و ظالم باشد، در عالم خواب همه چیز را تاریک و غم‌انگیز مشاهده می‌کند. عالم برزخ هم این چنین خواهد بود.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد:در چهارماهه نخست سال جاری ازدواج دائم با کاهش 8 درصدی و طلاق با کاهش یک درصدی به نسبت مدت مشابه سال قبل در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق کشور و سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق ثبت شده است.

سعید اوحدی با بیان اینکه تردد از مرز عراق بدون گذرنامه در اربعین امسال ممکن نیست، گفت: مشتاقان به شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی می‌توانند از ۱۵ شهریور امسال در سامانه سماح، سامانه مشتاقان اربعین ثبت‌نام کنند.

در ماه گذشته شاخص اجاره مسکن در شهر تهران و کل مناطق شهری کشور با افزایش همراه بود.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران درباره خطرها و پیامد‌های بازی اندرویدی «کلش اف کلنز» هشدار داد.

«کشورهای عربی بر این باورند که ایران تا قبل از توافق هسته ای و لغو تحریم، در اقصی نقاط منطقه حضور و نفوذ دارد حال بعد از لغو تحریم ها به چه نحوی می خواهد با کشورهای منطقه تعامل کند؟»

در همان ایام اعلام توافق هسته ای صفحه رسمی وزارت خارجه آلمان برای اولین بار تصویر برجام را منتشر کرد.

طرح چهره سردار قاسم سلیمانی روی کرکره مغازه ای در کرج

مشاور نخست‌وزیر ترکیه اعلام کرد که با بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد که هیچ تعرضی به خانواده سعودی در فرودگاه استانبول نشده است.

سه دختر برای اعتراف گرفتن از دوستشان نقشه عجیبی کشیدند. آنها او را در خانه‌ای زندانی کردند و ساعت‌ها شکنجه‌اش دادند تا به سرقت گوشی گران‌قیمت اعتراف کند.

وزیرامور خارجه کشورمان به دیدار رئیس‌مجمع ‌تشخیص‌مصلحت نظام رفت و گزارشی از عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور و روند مذاکرات هسته‌ای به وی ابلاغ کرد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار