حدود 150 ایمیل هيلاری کلينتون حاوی اطلاعات حساس بوده است

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد 150 ایمیل هیلاری کلینتون در زمان عهده داری پست وزارت خارجه، حاوی اطلاعات حساس بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد حدود 150 ایمیل هیلاری کلینتون در دوره وزارت خارجه جزو اطلاعات طبقه بندی شده بوده است.

مارک تونر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در مصاحبه ای مطبوعاتی اذعان کرد از حدود 7000 صفحه ای که که ساعاتی پیش منتشز شد، حدود 150 صفحه، آن زمان می بایست جزو طبقه بندی قرار می گرفت.

علاوه بر این، یک بازرس کل اطلاعات مامور مشخص کردن رده طبقه بندی ایمیل های کلینتون شده است . کلینتون در طول چهار سال دوره وزارت امور خارجه خود 62 هزار و 320 نامه الکترونیکی از ایمیل شخصی خود دریافت کرده است که براساس مقررات می بایست آنها را از طریق آدرس ایمیل دولتی دریافت می کرد.
نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 این ماه ابراز اطمینان کرده بود هرگز هیچ اطلاعاتی را که در زمان ارسال و یا دریافت آن طبقه بندی شده بوده ، ارسال و یا دریافت نکرده است. 
جمهوری خواهان که اکثریت کنگره را در اختیار دارند به طور مرتب کلینتون را درخصوص این ایمیل ها هدف قرار می دهند. دونالد ترامپ، یکی از رقبای کلینتون پیشتر گفته بود: کلینتون به سبب این ماجرا « بی اعتبار » شده است .
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار