ساری؛

رونق پروژه مهر از لطافت دستان هنرمند یک معلم مازندرانی

لطافت دستان هنرمند یک معلم مازندرانی پروژه مهر رونق داد

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ فاطمه صفری زاده: معلم دلسوزیست که همه ی عشق و علاقه اش را به روستا های دور افتاده ای کشانده که این روزها در و دیوار کلاس مدرسه ای محروم ، از لطافت دستان هنرمند انه اش رونق وصف ناپذیری گرفته است .

فاطمه صفری زاده: معلم هنرمند و با ذوقیست که در یک اقدام خود جوش از مدارس بزرگ و برخوردارشهری دل کنده و عاشقانه روانه مدارس روستایی می شود تا تحول بزرگی در راستای شاداب سازی فضای مدرسه ایجاد کند .

وی هدف از این انتخاب را در درجه اول جلب رضای پروردگار و سپس انتقال پیام های ،اخلاقی ،مذهبی ،مسایل روز به ویژه بحران کم آبی توسط زبان نقاشی و رنگ ها دانست و گفت : بچه های روستایی هم حق دارند که از زیبایی ها،رنگ ها و فضاهای شاد برخوردار شوند.

این معلم دلسوز گفت :لبخند هدیه زیبای خداوند به بچه هاست و وقتی دانش آموزان وارد کلاسی می شو ند که با طرح و رنگ تزیین شده ،خو شحال می شوند ،ذوق می کنند ونهایت شادی پیام ها را در یافت می کنند.

صفری زاده : از تمامی معلمین و همکاران فرهنگی خود خواست ؛عشق در کار را در اولویت قرار دهند و به هیچ چیز جز عشق و علاقه به کار توجه نکنند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: رونق ، پروژه ، مهر ، معلم ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.