بجنورد؛

اختصاص 83 دستگاه ماشین آلات پشتیبانی و خدماتی به دهیاری های خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت:83 دستگاه ماشین آلات پشتیبانی و خدماتی برای کمک به عمران مناطق روستایی به دهیاری های استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، پرویزی در مراسم تحویل ماشین آلات پشتیبانی و خدماتی به دهیاری های استان اظهار داشت:یکی از مهمترین اولویتهای دولت توجه به مناطق محروم و کمک به توسعه و عمران روستا ها است که در سال گذشته حدود 53 میلیارد تومان به دهیاری ها کمک شده است.

وی با اشاره به تصویب مجلس در خصوص توزیع قیر رایگان گفت:امسال تمام روستاهایی که از زیرساخت مناسب برای آسفالت برخوردارند قیر رایگان در این روستاها توزیع خواهد شد.

پرویزی افزود:بنیاد مسکن هم مکلف شده است تا علاوه بر شناسایی روستاها با زیر ساخت مناسب برای آسفالت راه های بین روستایی هم بپردازد.

وی با اشاره به روستاهای پرجمعیت با توان کاری بالا گفت:دهیاری های روستاهای پرجمعیت می توانند با جذب نیروهای فنی کارآمد به انجام پروژه های عمرانی کوچک با مدیریت صحیح بپردازند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی هم در این مراسم با اشاره به اینکه استان دارای 865 دهیاری است، گفت:ماشین آلات خدماتی و عمرانی همچون مینی لدر،آتش نشانی و حمل زباله اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون تومان را در بر داشته است.

قدرتی افزود:38 دستگاه دیگر هم تا پایان سال جاری از اعتبارات سال 94 به ارزش 2 میلیارد و 100 میلیون تومان به دهیاری های استان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.