خوزستان؛

طرح آبرسانی به شهرک صنعتی بندر امام خمینی به بهره برداری رسید

رئیس اداره آبفا بندر امام خمینی (ره)؛ طرح آبرسانی به شهرک صنعتی بندر امام خمینی (ره) با حضور رییس شهرکهای صنعتی خوزستان، فرماندار ماهشهر و بخشدار این شهر و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا بندر امام خمینی (ره)؛ ابراهیم علوانی بیان کرد: برای اجرای این طرح 8  کیلومتر خط لوله در اقطار200  الی 1200 میلیمتر پلی اتیلن اجرا شده است.

وی هزینه ی این پروژه را بالغ بر 2 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: اجرای طرح مذکور در رونق و شکوفایی شهرک صنعتی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

علوانی از حمایت و همکاری مسئولین محلی از جمله فرمانداری ، بخشداری، شهرداری، آب جنوب شرق، راهنمایی و رانندگی و دیگر دستگاه ها در رفع مشکلاتی که برای اجرای این خط وجود داشت تقدیر و تشکر کرد.

منصور قمر، فرماندار ماهشهر از اجرای طرح آبرسانی به شهرک صنعتی ابراز خرسندی نمود و تصریح کرد: با اجرای این طرح علاوه بر بهره مندی 36 شرکت بهره بردار از آب مورد نیاز، زمینه ورود سرمایه گذاران و رونق اقتصادی منطقه بیش از پیش فراهم می گردد.

اخلاق محمدیان، رییس شهرکهای صنعتی خوزستان از همکاری سازمان های مربوط در رفع مشکلات شهرک صنعتی بندر امام خمینی برای تکمیل مخزن ذخیره آب شهرک صنعتی تشکر کرد و اظهار داشت: تمام تلاشمان را برای رفع نواقص و مشکلات مخزن ذخیره آب این شهرک به کار می گیریم تا هرچه زودتر این مخزن در مدار بهره برداری قرار گیرد.
 
شایان ذکر است با شبکه گذاری 8  کیلومتری برای آبرسانی به  شهرک صنعتی امکان آبرسانی به سایر کارخانجات و تولیدی های در مسیر نیز فراهم شده است.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.