کرمانشاه؛

افتتاح سومین کلین روم کشور در کرمانشاه

کلین روم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مرکز رشد و فناوری دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون تحقیقات وزارت بهداشت در این مراسم گفت: دانشگاه ها باید به دنبال کار آفرینی باشند این مرکز می تواند با استفاده از خلاقیت و نوآوری به کار آفرینی بپردازد.

دکتر ملکزاده افزود: تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این زمینه ستودنی است، دانشگاه کرمانشاه سومین مرکز بعد از دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی است که مجهز به کلین روم می شود و هفت مرکز دیگر نیز به تدریج در آینده در کشور افتتاح می گردد.

دکتر ملک زاده اظهار کرد:: وزارت بهداشت برای هر کلین روم برنامه ویژه ای دارد قرار است کرمانشاه با وجود ظرفیتهای خوبی چون دانشگاه رازی و بخش بیوشیمی این دانشگاهدر زمینه مواد اولیه دارو فعالیت کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این مرکز با هدف کلی برای تبدیل شدن از مرکزاجرایی به ستادی پژوهش محور و همچنین نیاز کشور به مقوله پژوهش در مقطع حساس کنونی به وجود آمده است.

وی توضیح داد: کلین روم از زیر ساخت هایی است که به صنعت کمک بسیاری می کند و با استفاده از اتاق های تمیز ،با امر پژوهش به فن آوری های کاربردی دست پیدا کنیم.

دکتر نجفی معاون تحقیقات دانشگاه نیزدر این مراسم با اشاره به فعالیت سه ساله این معاونت برای ساخت این کلین روم گفت: کلین روم کرمانشاه به لحاظ مساحت فعلا بزرگترین کلین روم کشور است.

فرید نجفی افزود: این مجموعه می تواند در بعد آموزش و کارورزی به دانشجویان دانشکده داروسازی کمک فراوانی انجام دهد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، افتتاح ، سومین ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.