همکاری دوباره بهروز بقایی با بازیگران «دنیای شیرین دریا»

بهروز بقایی به علاقه‌ خود برای همکاری دوباره با بازیگران کودک سریال «دنیای شیرین دریا» اشاره کرد.

بهروز بقایی بازیگر و کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه دوست دارد دوباره با بازیگران کودک سریال «دنیای شیرین دریا» همکاری کند اظهار داشت: خیلی دوست دارم یکبار دیگر بازیگران کودک سریال «دنیای شیرین دریا» را برای بازیگری در یک فیلم یا سریال دیگر دعوت کنم، اما متأسفانه مقداری در این کار کوتاهی کردم و امیدوارم تلویزیون پیشنهاد چنین کاری را به من بدهد.

وی در خصوص تجربه همکاری خود با رامبد جوان در برنامه «خندوانه» عنوان کرد: تجربه بسیار خوبی بود و بسیار از این کار لذت بردم چون یک برنامه جذاب و متفاوت است. خیلی دوست داشتم که در این برنامه در مورد شعر هم حرف بزنیم، اما افسوس که نشد.

بقایی در مورد تأثیر تحصیلات آکادمیک بر موفقیت هنرمندان گفت: به طور حتم تحصیلات در موفقیت هنرمندان مؤثر است چون تحصیلات در کنار تجربه می‌تواند به هنرمندان در ارائه یک کار خوب کمک کند و بسیار مفید باشد.

وی در پایان مطرح کرد: خیلی دوست دارم در نقش‌های کلاسیک بازیگری کنم، البته فکر می‌کنم این‌گونه نقش‌ها مناسب من نیست چون بازیگری این نوع کارها شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار