آخرین تمرین سروقامتان برای درخشش جهانی

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز آخرین جلسه تمرین خود را برگزار كرد تا با آمادگی كامل راهی جام جهانی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین تمرین ملی پوشان والیبال ایران پیش از اعزام به رقابت های جام جهانی والیبال ، از ساعت ١١ و ٣٠ امروز در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

شاگردان كواچ كه پس از برگزاری اردوی تداركاتی در كشور روسیه و لهستان بامداد دوشنبه به ایران بازگشته بودند، تمرین با توپ خود را زیر نظر بوبان و دستیارانش انجام دادند.

تمرین امروز ملی پوشان با حضور معروف، موسوی، مهدوی، معنوی نژاد، غفور،مرندی، غلامی، محمودی،قائمی،فیاضی، صنوبر، عبادی پور و مجتبی میرزاجانپور و در غیاب عبدالرضا علیزاده برگزار شد.

ملی پوشان با وجود خستگی ناشی از اردوهای برون مرزی خود، سرحال به نظر می رسیدند و تمرین را در فضایی شاد و پر انرژی برگزار كردند.

آن ها پس از پایان تمرینات با توپ به دو تیم ٦ نفری تقسیم شدند و در حالی كه مرندی برای دو تیم در پست لیبرو حضور داشت، با هم مسابقه دادند. دیداری كه با قضاوت رضا تندروان یكی از اعضای كادر فنی تیم ملی انجام شد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، امروز در سالن حاضر شد و از آخرین تمرین ملی پوشان دیدن كرد. همچنین علیرضا مباشری ملی پوش سابق ایران دقایقی كوتاه تماشاگر ویژه تمرین امروز ملی پوشان بود.

مردان والیبال ایران جمعه صبح ایران را به مقصد ژاپن ترك خواهد كرد تا در شانزدهمین دوره رقابت های والیبال جام جهانی شركت كند.

ملی پوشان ایران رقابت جهانی خود را در مصاف با تیم ملی آرژانتین در تاریخ ١٧ شهریور آغاز خواهند كرد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار