کرمان؛

وجود سردار سلیمانی باعث قدرت منطقه ای ایران شده است

استاندار کرمان گفت: امروز قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران با وجود سردار سلیمانی افزایش یافته است.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در دیدار با خانواده مکرم و بزرگوار شهدای مدافع حرم سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم(ص استانداری کرمان، صبر خانواده مدافع حرم را از صبر خانواده شهدای دوران دفاع مقدس بالاتر دانست و افزود: نسل امروز ما نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است.

استاندار کرمان با تاکید براینکه خانواده شهدای مدافع حرم امروز بار سنگین شهدا را بر دوش گرفته اند، خاطر نشان کرد: از روزی که جمهوری اسلامی و انقلاب بر این کشور پدید آمد چه از دوران تثبیت تا بعد از آن دوران، استقامت و پایداری فرزندان انقلاب اسلامی همه اینها به دلیل استقلال، اسلامی و مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است که ضامن بقای آن است.

رزم حسینی یادآور شد: اگر تا امروز با گذشت ۳۶ سال از عمر نظام اسلامی در منطقه، با سربلندی و ایستادگی و مقاومت می گذرد همه به برکت انسجام داخلی، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و وحدت مردم است.

وی با تاکید براینکه امروز امنیت داخلی ایران به منطقه‌ پیوسته و دیگر نمی‌توان امنیت کشور را به مرزهایمان محدود کنیم، گفت: دایره امنیتی جمهوری اسلامی به برکت شهدای مدافع حرم تا مرز اسرائیل رفته است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم انتخاب و گزینش شدند، افزود: نسل امروز ایرانی که با دوران دفاع فاصله دارد؛ نیازمند فرهنگ شهادت است؛ فرهنگ شهادتی که با فرزندان شما ترویج شده است.

رزم حسینی به فداکاری های درخشان کرمانی ها در دوران دفاع مقدس و افتخارات این استان همچون شهید باهنر و سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس، سردار سلیمانی تمام رزمندگان را پدری می کرد و لشکر ۴۱ ثارالله از لشکرهای خط شکن بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.