ساری؛

حضور نمایندگان شوراهای دانش آموزی 9 میلیون دانش آموزکشور در عرصه تصمیم گیری مدارس

9 میلیون دانش آموز با حضور در انتخابات شوراهای دانش آموزی نمایندگان خود را وارد عرصه تصمیم گیری مدارس کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ؛ مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش دیروز در رامسر گفت: شوراهای دانش آموزی یکی از شوراهای موثر در تربیت دانش‌ آموزان برای تصمیم گیری های کلان در آینده کشور است.

مهدی علی اکبرزاده از شرکت 610 هزار دانش آموز در هفدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در سطح 90 هزار واحد آموزشی سراسر کشور خبر داد و افزود: 9 میلیون دانش آموز با حضور در این انتخابات نمایندگان خود را وارد عرصه تصمیم گیری مدارس کردند.

وی از آمادگی برای برگزاری هجدهمین انتخابات شورای دانش آموزی در آبان ماه امسال خبر داد و گفت: انتظار می رود اکثر مدارس فعال در این مشارکت اجتماعی حضوری پویا پیدا کنند و دانش آموزان نیز به کاندیداهای خود در پای صندوق ها، رای اعتمادی دوباره دهند.

مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان با حضور در این عرصه، تصمیم گیری عرصه های کلان را تجربه می کنند گفت: این دانش آموزان می توانند در سطح وسیعتر وارد مجلس دانش آموزی شوند و نقش آفرینی کنند.

مهدی علی اکبرزاده بااشاره به اینکه هرچه قدر در زمینه مشارکت اجتماعی و فعالیت دانش آموزی کنیم سرمایه گذاری برای آینده خواهد بود افزود: در این صورت جامعه ای مشارکت جو و توانمند به لحاظ ارائه دیدگاه های جوانان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: حضور ، نمایندگان ، کشور ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.