عمیدیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

راه اندازی سامانه اطلاع از سیم کارت‌های ثبت شده تا پایان شهریور ماه

معاون وزیر ارتباطات گفت: مشترکان تلفن همراه از پایان شهریور می توانند با ورود کد ملی از تعداد سیم‌ کارت‌های ثبت شده به نام خود مطلع شوند.

علی اصغر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ساماندهی سیم کارت‌های بی هویت و راه اندازی سامانه ثبت تعداد سیم کارت‌ها اظهار کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از اطلاعات مشترکان با ثبت سیم کارت و جلوگیری از قاچاق مکالمه، سامانه‌ای جهت اطلاع رسانی تعداد سیم کارت‌های ثبت شده به نام افراد که مرحله آزمایشی را طی کرده تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: افراد با مراجعه به این سامانه و ثبت کد ملی خود می توانند از تعداد سیم کارت‌های ثبت شده به نام خود در اپراتورهای مختلف مطلع شوند.

عمیدیان به روند ساماندهی سیم کارت‌های بی هویت اشاره کرد و گفت: مرحله اول ساماندهی مربوط به سیم کارت‌هایی بود که بدون کدملی واگذاری شده بودند که در این مرحله  با همکاری اپراتورها، افراد دارای بی هویت شناسایی و بدین ترتیب تمام سیم کارت‌ها دارای کد ملی شدند و سامانه اطلاع از سیم کارت‌های ثبت شده نیز به منظور جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات مشترکان و در راستای ساماندهی سیم کارت‌ها انجام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
با سلام
لطفا سایتی که اعلام شده را نشان دهید
باتشکر
Germany
صالحی
۱۶:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
مشترکین می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir در بخش خدمات الکترونیک و یا در آدرس اینترنتی mobilecount.cra.ir به این سامانه مراجعه کرده و از تعداد سیم‌کارتهائی که با کد ملی آنان ثبت شده، مطلع شوند.
آخرین اخبار