شیراز؛

سازمان های مردم نهاد شیراز بازوی اجرایی و فکری مرکز شیراز شناسی

با توجه به کاندیدا شدن شیراز برای میزبانی از نشست شهرداران شهرهای تاریخی جهان در سال 2018 نقش سازمان های مردم نهاد در کمک به افزایش تأثیرات این گونه برنامه ها مهم ارزیابی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نشست هم اندیشی مرکز شیراز شناسی با سازمان های مردم نهاد در بوستان بعثت شیراز برگزار شد.

به نقل از واحد ارتباطات معاونت فرهنگی و اموراجتماعی شهرداری شیراز در این نشست تعریف رسالت سازمان های مردم نهاد، چشم انداز مشترک، نحوه همکاری و تعامل سازمان های مردم نهاد با مرکز شیرازشناسی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز شناسایی و معرفی شیراز در ابعاد علمی، فرهنگی و هنری، مذهبی، گردشگری و توسعه عمرانی را از جمله اهداف مرکز شیرازشناسی عنوان کرد و افزود: زمینه سازی برای فعالیت گسترده سازمان های مردم نهاد در حوزه شیراز شناسی در دستور کار این مرکز قرار گرفته و در تلاش هستیم تا سازمان های مردم نهاد بازوی اجرایی، فکری و تبلیغاتی مرکز شوند و به عنوان چشم بینای شهر در مرکز شیرازشناسی مورد مشورت قرار گیرند.

فرخ زاده گفت: با شناسایی دقیق ظرفیت های شیراز می توان چشم انداز نوینی برای فعالیت گسترده تر سازمان های مردم نهاد فراهم کرد.

نیری مسئول مرکز شیراز شناسی نیز با اشاره به کاندیدا شدن شیراز برای میزبانی از نشست شهرداران شهرهای تاریخی جهان در سال 2018 و برگزاری بزرگترین هفته فرهنگی شیراز در سال آینده در تهران، نقش سازمان های مردم نهاد در کمک به افزایش تأثیرات این برنامه ها را مهم ارزیابی کرد.

وی افزود: این نشستها با دیگر سمن ها، موسسه های فرهنگی و هنری، کانونهای فرهنگی مساجد، کانون های تبلیغاتی برای انجام هرچه بهتر رسالت های مرکز شیراز شناسی در هفته های آینده برگزار خواهد شد.

در این نشست دبیران 20سازمان مردم نهاد در حوزه محیط زیست، معماری، ادبیات و مفاخر استان و گردشگری حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.