فلاسک چایی که قطب نما می‌شود + تصاویر

شرکت Kickstarter campaign فلاسکی ساخته که دارای کاربری‌های متفاوتی همچون چراغ قوه و قطب نما است.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت  Kickstarter campaign فلاسکی ساخته است که دارای کاربری‌های متفاوتی همچون چراغ قوه و قطب نما می‌باشد.

فلاسک چایی که قطب نما می‌شود + تصاویر

فلاسک VSSL یکی از این وسایل چند منظوره می‌باشد. این فلاسک یک چراغ قوه، قطب نما، و یک محتوی برای نگه داری نوشیدنی مورد علاقه کاربران را در خود ترکیب کرده است.

برخلاف نام آن، فلاسک VSSL در ابتدا یک چراغ قوه است. به هرحال، نام این محصول ماهیت واقعی آن را نمایان می‌سازد، همچنان که فلاسک VSSL محتوی 300 میلی لیتر است و کاربران می‌توانند نوشیدنی مورد نیاز خود را در آن نگهداری نمایند.

فلاسک چایی که قطب نما می‌شود + تصاویر

در این محصول یک محفظه مخفی وجود دارد که در آن دو لیوان استیل ضد زنگ 10 میلی در دهانه ورودی آن قرار دارد. تکمیل این محصول چند منظوره با یک قطب نما است که با روغن کار می‌کند و به عنوان درپوش پایانی فلاسک عمل می کند.

چراغ قوه موجود در این وسیله دارای یک لامپ LED است که در سه حالت مختلف: flood (طوفانی)، dim(کم نور) و SOS عمل می‌کند. سه باتری E90 می تواند مدت زمان نورپردازی را تا 20 ساعت ادامه دهند. جنس فلاسک از آلومینیوم anodized اکسترود شده می‌باشد و همراه با یک لایه شیشه‌ای باعث جلوگیری از بیرون ریختن مواد مایع دورنی فلاسک می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار