پایان مسابقات سافت بال با قهرمانی نماینده تهران

دبیر انجمن سافت بال و بیس بال گفت: پنجمین دوره از مسابقات قهرمانی سافت بال کشور با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.

پایان مسابقات سافت بال با قهرمانی نماینده تهرانکیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره مسابقات سافت بال قهرمانی کشور گفت: پنجمین دوره از مسابقات سافت بال قهرمانی کشور با قهرمانی نماینده تهران به پایان رسید. 
 
وی گفت: در این رقابت ها 8 تیم شرکت کردند که تیم های تهران بوشهر و البرز در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند و در پایان برترین‌های هر تیم نیز مشخص شدند و نماینده چهارمحال بختیاری به عنوان تیم برتر اخلاق این دور از رقابت‌ها مشخص شد. 
 
دبیر انجمن سافت بال و بیس بال افزود: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور چند سال برگزار نشد با این حال از کیفیت بالایی برخوردار بود و نتایج تیم‌ها نشان از آمادگی کامل آنها برای شرکت در این مسابقه بود. 
 
صفاییان گفت: چهار تیم با کیفیت بسیار خوبی ظاهر شدند اما مسیر عملکرد دیگر تیم ها با هم متفاوت بود و نیاز به تمرینات و آمادگی بیشتر داشتند به طور کلی کیفیت تیم از نظر فنی بالا بود. 
 
وی درباره کیفیت زمین برگزاری این مسابقات گفت: زمین در سافت بال یکی  از مهمترین عوامل در برگزاری این مسابقات است که خوشبختانه زمین بازی مسابقات قهرمانی سافت بال کیفیت بالایی داشت و تیم‌ها نیز از چمن زمین مسابقات راضی بودند. 
 
وی درباره داوری مسابقات قهرمانی سافت بال کشور گفت: داوران ما در حال کسب تجربه بیشتر در مسابقات هستند و معمولا تیم‌هایی بازنده همیشه به عملکرد داوری اعتراض دارند که این مسابقات این نیز جدا از این موضوع نبود داوری مشکلاتی داشت اما به اندازه ای نبود که در نتیجه تاثیر گذار باشد. 
 
دبیر انجمن سافت بال و بیس بال در پایان از برگزاری مسابقات جام ریاست جمهوری بیس بال خبر داد و گفت: تورنمنت چهار جانبه جام ریاست جمهوری بیس در ورزشگاه آزادی با حضور تیم های عراق هند و دو تیم از ایران برگزار می شود که این مسابقات از 18-23 شهریور برگزار می شود. 

انتهای پیام/ 
 
 
انتهای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار