کاریابی‌ها به کمک بهزیستی می‌آیند

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: موسسه‌های کاریابی با ظرفیت‌هایی که دارند می‌توانند یاری گر افزایش اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان:افروز بهرامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان بهزیستی تسهیل شرایط اشتغال برای جامعه هدف تحت پوشش خود است.

وی افزود: سازمان بهزیستی قابلیت‌های بسیار خوبی برای اشتغال آنان دارد که مهم‌ترین آنها پرداخت تسهیلات به کارفرمایانی بوده که مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی را مشغول به‌کار کنند و سقف آن برای هر نفر مبلغ یکصد میلیون ریال است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به کارفرمایانی که مددجویان را مشغول به کار کنند بیمه سهم کارفرمایی نیز پرداخت خواهد شد و اگر معلولان شدید را مشغول به کار کنند یارانه جبران کارآیی نیز دریافت خواهند کرد.

بهرامی در پایان سخنان خود با بیان اینکه شرکت‌های کاریابی پتانسیل بسیار خوبی در سطح استان دارند و می‌توانند در کنار سازمان بهزیستی به‌عنوان بازوان توانمند برای تسهیل شرایط اشتغال افراد تحت پوشش قرار گیرند، گفت: بهزیستی البرز در نظر دارد با تدوین یک برنامه جامع و منسجم و تهیه تفاهمنامه همکاری با این شرکت‌ها برای تسهیل شرایط اشتغال مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی گام های موثری بردارد.


منبع:ایسنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار