کرمان؛

خرده فروش عامل اصلی فروش مواد مخدر را لو داد

فرمانده انتظامي شهرستان رفسنجان از کشف يک کيلو و 190 گرم مواد مخدر از نوع هروئين، دستگيري دو نفر متهم و توقيف يک دستگاه خودرو پژو 405 در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " نصرالله عباسي " در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي و مبارزه با پديده شوم مواد مخدر، پليس مبارزه مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتي از فعاليت مجرمانه فردي در سطح شهرستان رفسنجان كه اقدام به توزيع مواد مخدر صنعتي از نوع هروئين به صورت عمده و خرده مي كرد، آگاهي يافت.

سرهنگ عباسي افزود: با توجه به اين مساله كه پليس به جد مبارزه با توزيع كنندگان مواد مخدر را در دستور كار قرار دارد، موضوع را به صورت ويژه پيگيري كرد.

وي ادامه داد: ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع فرد مذکور را شناسايي كردند و براي مدت زمان قابل توجهي وي زير نظر قرار دادند و در يک قرار صوري او را حين معامله مواد مخدر دستگير كردند.

عباسي اضافه كرد: پليس در بازرسي بدني متهم، مقدار 140گرم مواد مخدر از نوع هروئين را کشف و ضبط كرد.

عباسي گفت: متهم در بازجويي فني و تخصصي پليس عرصه را بر خود تنگ ديد و لب به اعتراف گشود و عامل اصلي توزيع مواد مخدر صنعتي در سطح شهرستان را لو داد.

اين مقام مسئول خاطرنشان کرد: پليس مبارزه با مواد مخدر با همکاري متهم ضمن گذاشتن قرار ملاقات با عامل اصلي توزيع مواد مخدر وي را به منزل متهم رديف اول کشاند و او را در يک عمليات ضربتي دستگير كرد که در بازرسي بدني از متهم مقدار 500 گرم مواد مخدر از نوع هروئين کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ادامه داد: ماموران پس از دستگيري متهم خودروي وي که يك دستگاه پژو 405 بود را مورد بازرسي قرار دادند که در بازرسي از خودروي وي نيز مقدار 550 گرم مواد مخدر از نوع هروئين که به طرز ماهرانه اي در زير صندلي خودرو جاسازي شده بود، کشف شد.

اين مقام انتظامي يادآور شد: پليس مبارزه با مواد مخدر در اين عمليات جمعا مقدار يک کيلو و 190 گرم مواد مخدر کشف، دو نفر متهم را دستگير و يک دستگاه خودرو پژو 405 را توقيف كرد و متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مقامات قضايي شدند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.