تحويل ۵۰ هزار واحد مسكن مهر در هفته جاری

استاندار تهران گفت: چهارشنبه این هفته ۵۰ هزار واحد مسکن مهر واگذار می شود.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین هاشمی پس از پایان شورای مسکن استان در جمع خبرنگاران افزود: مسکن مهر مشکلات عدیده ای در بحث تأمین آب، برق، گاز، راه، پاسگاه، مسجد و مدرسه دارد که دولت یازدهم نهایت تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار بسته است.

وی گفت: در استان تهران ۳۳۰ هزار مسکن مهر داشتیم که ۲۹۱ هزار واحد آن تحویل مردم شد و ۵۰ هزار واحد آن هم چهارشنبه این هفته تحویل خواهد شد.

استاندار تهران افزود: ۱۵ هزار واحد مسکن مهر هم مشکل آب و برق داشته است که تلاش می کنیم با رفع این مشکلات تا یک ماه آینده این واحدها نیز واگذار شود.

هاشمی گفت: وام مسکن هم به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد که در این زمینه اختلاف نظرهایی میان بانک مسکن و شهرک های مسکن عمران بود که این اختلافات نیز برطرف شد.

وی در خصوص مشکلی که برای پروژه ۲۸۰۰ واحدی پیشوا ایجاد شده است گفت: این پروژه به صورت خودمالکی و شخصی ساز بوده است که در دو بلوک آن با مشکل ترک سقف مواجه شدیم که دفتر فنی استانداری تهران و اداره کل مقاوم سازی در صدد رفع این مشکلات هستند.

هاشمی افزود: دغدغه دیگر مسکن مهر راه اندازی مدارس این پروژه هاست که سال گذشته با هزار مشکل، این معضل رفع شد و امسال هم ۱۰۰۱ مشکل در این قضیه داریم که تلاش می کنیم مشکلی در زمان بازگشایی مدارس نداشته باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره زمان انتقال کارخانه روغن نباتی قو گفت: این موضوع در حال بررسی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.