قزوین؛

برگزاری 95 تور صنعتی در قزوین

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان قزوین از برگزاری 95 تور صنعتی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالقهار ناصحی گفت: 30 نفر از مهندسان سازمان بسیج مهندسین قزوین در راستای آشنایی با مشکلات واحدهای صنعتی و انتقال تجربیات فی‌مابین بازدید تخصصی یک‌روزه از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین را انجام دادند.

وی ادامه داد: در این تور تعالی صنعتی شرکت کنندگان از واحدهای صنعتی آراپوش گستر (تیوپ‌های بهداشتی و آرایشی)، کارتک سیستم (پیستون خودرو) و آزاد فیلتر (فیلتر هوا خودرو) در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اضافه کرد: از زمان آغاز طرح تورهای صنعتی در کشور در سال 85 تاکنون شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین 95 تور صنعتی با تعداد 2 هزار و 500 نفر شرکت کننده در داخل و خارج از استان برای واحدهای صنعتی برگزار کرده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این تورها یادآور شد: هدف از برگزاری چنین تورهای صنعتی آشنایی صاحبان صنایع کوچک با توانمندی‌های صنایع بزرگ و نمونه، نهادینه کردن فرهنگ تور صنعتی برای کارآفرینان، تقویت شبکه زنجیره تأمین در راستای ارتباط با صنایع بزرگ و نمونه و انتقال تجربیات به لحاظ نوع خدمات و فعالیت‌های تکمیل کنندگی را می‌توان نام برد.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: شهرک ، بازدید ، صنعتی ، تور ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.