برگزاری سومین پارالمپیاد ورزشی جانبازان و معلولین

سومین دوره پارالمپیاد ورزشی جانبازان و معلولین ویژه محلات شهر تهران برگزار می‌شود.

رضا بهادران، مدیر ورزشی محلات و اقشار سازمان ورزش شهر‌داری تهران در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با هدف از برگزاری این پارالمپیاد و تیم‌های مورد نظر اظهار داشت: از 6 سال گذشته المپیا‌د‌های ورزشی در سطح محلات تهران برگزار می‌شد تا اینکه ما و فدراسیون جانبازان و معلولین تصمیم به همکاری در این رابطه گرفتیم و حدودا‌ سه سال متوالی است که در کنار المپیاد‌های ورزشی پارالمپیاد ورزشی نیز برای قشر خاص جامعه مانند جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری هر ساله این پارالمپیاد توسعه ورزش همگانی و ایجاد فضاهای مناسب برای همه‌ی افراد جامعه است چرا  که ما  با برگزاری این چنین المپیاد و پارالمپیاد‌هایی خواستار ایجاد محبت و همدلی بین همه‌ی افراد هستیم.

وی ادامه داد: این برنامه باعث می‌شود تا مردم و مدیران ورزشی با مسئولین با فضاها‌ و ورزش‌های جانبازان و معلولین  آشنا شده و آن ها را در این راه حمایت کنند .

وی افزود: امسال در سومین سال برگزاری پارالمپیاد ورزشی تغییراتی را ایجاد کردیم و توانستیم نسبت به سال‌های گذشته کیفیت برنامه و تعداد ورزشکاران حضوریافته را افزایش دهیم و با عنوان تفریح، ورزش تندرستی برای همه به جلو پیش برویم.

وی در پایان عنوان کرد: این المپیاد هر ساله در بخش آقایان و در رشته‌های مختلف مخصوص افراد خاص برگزار می‌شود که اسامی نفرات و تیم‌ها به شرح زیر است: جانبازان و معلولین در رشته های تنیس روی میز، دارت،‌ بوچیا، شنا، والیبال نشسته، وزنه برداری، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی و فوتبال روی میز کم توانان ذهنی و سندرم‌ دوان، گوی رانی، تنیس روی میز و دو میدانی

 نابینایان: شنا
ناشنوایان: کشتی، شنا و تنیس روی میز و کوتاه قامتان در رشته‌ی تنیس روی میز حضور داشته و با هم به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است: زمان برگزاری این مسابقات طوری برنامه ریزی شده است که 24 مهرماه به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار