حضور علی پروین در مراسم روز هوادار

علی پروین پیشکسوت پرسپولیس دقایقی پیش در مراسم روز هوادار حضور یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین لحظاتی قبل در مراسم روز هوادار و دربی ماندگار ششرکت کرد و در جمع خبرنگاران گفت: پرسپولیس متعلق به هواداران است و من هم خوشحال می‌شوم که در چنین مراسم‌هایی شرکت می‌کنم و دوستان، شاگردان و همبازیان خودم را می‌ببینم.

وی در مورد آن دربی ماندگار افزود: آن روز از روزهای خاص بود که در هر صد سال یکبار شاید اتفاق بیفتد و ممکن است دیگر تکرار نشود.

پروین در مورد اینکه برخی معتقدند فیلم این بازی موجود نیست، تصریح کرد:  همه می‌دانند آن زمان این همه دوربین برای به تصویر کشیدن مسابقات نبود اما این دیدار واقعی بود و چنین نتیجه‌ای رقم خورد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط تیم فعلی خاطرنشان کرد: بعد از یکی، دو برد دیگر، تیم جا می‌افتد و بازی‌های خوبی را شاهد خواهیم بود تا نتایج درخور شأن پرسپولیس رقم بخورد و هواداران خوشحال شوند.

در این مراسم تاکنون نفراتی مثل؛ رحیم یوسفی، همایون بهزادی، ابراهیم آشتیانی، حمید جاسمیان حضور یافته‌اند و تعدادی از پیشکسوتان هواداران نیز حاضر هستند.

در کلیپی که تهیه و تدارک دیده بود، سرود سرخ پخش شد. همچنین صحبت‌های مرحوم مرتضی احمدی و خاطره دربی 6‌تایی به تصویر کشیده شد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار