انبارلویی: شورای هماهنگی اصولگرایان تا ماه آینده مشخص می‌شود

سردبیر روزنامه رسالت گفت: شورای هماهنگی اصولگرایان تا ماه آینده مشخص می‌شود.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم انبارلویی سردبیر روزنامه رسالت در همایش "ستیز با استکبار" در دفتر مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: آنچه که امروز در اتاق فکر لندن می‌گذرد گویای این است که سازمان آنها به هم ریخته است. هنر اتاق فکر لندن این است که از ضد انقلاب‌ترین افراد تا انقلابی‌ترین افراد طوری صحبت می‌کنند که انگار کنار هم هستند و در قبال آن هنر ما این بود که علی‌رغم اشتراکات بسیار نتوانستیم در کنار هم باشیم.

وی افزود: ما از اول گفته‌ایم که اصولگرا هستیم، اعتقاد به اسلام و ولی فقیه داریم و تمامی اینها مشترک است اما آنها با بسیاری از اختلافات باز هم کنار هم می‌نشینند. نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که امروز رویش‌هایی بوجود آمده است که باید از آنها استفاده کرد.

سردبیر روزنامه رسالت ادامه داد: اولین هدف ما باید حفظ خون‌های داده شده و اقتدار نظام باشد. در دولت احمدی‌نژاد نتوانستیم نقد درون گفتمانی را کنترل و تحمل کنیم و همین باعث شد پلولاریزم سیاسی در اصولگرایی شکل بگیرد. اوضاع کشور یک اوضاع جاری است و این هدف ماست که هیچگونه التهاب آفرینی به‌وجود نیاید.

وی اضافه کرد: فتنه 88 به دلیل عدم به رسمیت شناختن شورای نگهبان اتفاق افتاد اما در 92 در نمای بیرونی این بود که این نظام مستقر است و جمهوریت نظام در یک شکل کاملا متفاوت وجودیت خودش را اثبات کرد. هدف ما این است که اجازه بازتولید فتنه را ندهیم. از همه تحرکات خودمان برای اهمیت و جایگاه رهبری استفاده می‌کنیم. بر این اساس باید یک گفتمانی شکل بگیرد.

سردبیر روزنامه رسالت گفت: باز تعریفی از جریان اصولگرایی انجام شده است. شورای هماهنگی اصولگرایان تا ماه آینده مشخص می‌شود، بر همین اساس پنج شنبه گذشته سه تشکل اصولگرا جلسه‌ای داشتند و باید گفت کار این سه تشکل تمام شده است. کار اصلی همگرایی اصولگرایان است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره سخنان رئیس جمهور در مورد شورای نگهبان گفت: امروز همه مسئله احراز صلاحیت کاندیداها را از سوی شورا نگهبان پذیرفته‌اند. روحانی مجلس اول را یک مجلس ایده‌آل خواند که بسیار بی‌ربط بود. آیا از نظر رئیس‌جمهور اگر مجلسی داشته باشیم که از نهضت آزادی نیز در آن نماینده باشد مجلس خوبی خواهد بود؟

انبارلویی در پاسخ به آخرین سوال در ارتباط با حصر فتنه‌گران گفت: براساس احکام اولیه اسلام سران فتنه اعدام می‌شوند اما با توجه به صلاحدید، آن‌ها امروز در حصر خانگی به سر می‌برند ولی دلایل کافی برای اعدام آنها وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار