البرز؛

دکتر کریمی سرپرست دانشگاه پیام نور استان البرز شد

طی مراسمی مراسم تکریم و معارفه ی رئیس دانشگاه پیام نور استان برگزار شد و دکتر کریمی سکان رهبری این دانشگاه را به دست گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از كرج، آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با حضور  دکتر ملاصالحی؛ معاون امنیتی،سیاسی و اجتماعی استانداری البرز، نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، معاونین، مدیران و کارکنان ستادی، رؤسا و کارکنان مراکز دانشگاهی پیام نور البرز برگزار شد.

در این مراسم آقای دکتر محمد علی کریمی به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان البرز معرفی شد و از زحمات آقای دکتر محمد علی قره از بدو تاسیس تا کنون تقدیر بعمل آمد.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نوردر این مراسم،از اهمیت مدیریت بر این دانشگاه که یکی از بزرگترین مراکز دانشگاهی کشور را در خود جای داده است سخن گفت. 

دکتر میرزا حسن حسینی از دکتر کریمی و دکتر قره به عنوان سرمایه های دانشگاه پیام نور یاد کرد و ضمن برشمردن توانمندی های هر دو مدیر، خبر انتصاب دکتر قره را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور قم اعلام و دانشگاه پیام نور را به عنوان دانشگاهی با پتانسیل های بالا جهت ارتقاء کیفیت آموزش معرفی کرد.

در ادامه مراسم هر یک از رؤسای مراکز، ضمن تقدیر از زحمات پنجاه و پنج ماه خدمت دکتر قره در این استان،حضور دکتر کریمی را به عنوان سکاندار جدید این دانشگاه ارج نهادند.

دکتر کریمی پیش از این معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور بود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.