حسن زاده: پرونده های مالی با تنیبه کسر امتیاز مواجه خواهند شد

رئیس کمیته انضباطی درباره وضعیت تیم های بدهکار گفت: اگر باشگاههای بدهکار طبق دستورالعمل قبلی بدهی های خود را تسویه نکنند اجازه شرکت در مسابقات را ندارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: چهار تیم حاضر در لیگ دسته اول بیشترین بدهی را داشته اند. تیم های نساجی قائم شهر، ایران جوان بوشهر، پاس همدان و آلومینوم هرمزگان تا ساعت 16 امروز وقت داشتند تا بدهی خود را با فدراسیون تسویه کنند. در این میان نساجی قائم شهر متعاقب دستور کمیته انضباطی و بر مبنای جدول طلبکاران نیمی از بدهی خود را که بیش از یک میلیارد تومان تسویه کرد و مجوز ادامه فعالیت خود در هفته پنجم دریافت کرد.

وی در ادامه فزود: کمیته انضباطی ضمن تشکر از باشگاه نساجی قائم شهر از تلاش و حضور پیوسته صادق درودگر – مدیرعامل باشگاه، از سایر باشگاههای هم می خواهد متعاقب احکام قبلی کمیته انضباطی و بر مبنای مکاتباتی که قبلا انجام شده است نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: در لیگ دسته دوم و سوم نیز کارت شرکت در مسابقات به بازیکنان تیم های بدهکار تحویل داده نخواهد شد و اگر باشگاههای بدهکار طبق دستورالعمل قبلی بدهی های خود را تسویه نکنند اجازه شرکت در مسابقات را ندارند.

حسن زاده گفت: جا دارد از رئیس فدراسیون، دبیرکل فدراسیون و رئیس سازمان لیگ تشکر ویژه ای کنیم که با خواسته آنها و بعد از سالها بالاخره آرای مالی قطعی شد و به مرحله اجرا رسید و این امر مهم با جدیت همه دست اندرکاران فدراسیون و سازمان لیگ عملی شد.

رئیس کمیته انضباطی افزود: امیدوارم باشگاههای بدهکار ضمن تسویه بدهی خود در تعهدات فصل جاری به گونه ای عمل کنند که مشمول تنبیهات انضباطی جدی نشوند چرا که با اجرای آیین نامه انضباطی جدید پرونده های مالی از این به بعد با تنیبه کسر امتیاز مواجه خواهد شد.

وی در پایان گفت: اگر بازیکنان، مربیان و سایر عوامل فوتبالی از باشگاه یا تیمی (اعم از فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی) در رده آقایان و بانوان طلبی دارند، ابتدا به باشگاه بدهکار جهت تسویه حساب مراجعه کنند و اگر نتیجه ای حاصل نشد مراتب را به کمیته انضباطی منعکس کنند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار