ساری؛

فنی ترين تكواندوكار پسر مازندران انتخاب شد

رئيس هيئت تكواندو مازندران از انتخاب مجتبي كهن روز به عنوان فني ترين تكواندوكار پسر خردسال استان خبر داد.

فنی ترين تكواندوكار پسر مازندران انتخاب شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ فيض الله نفجم با اشاره به برگزاري مسابقات ليگ تكواندو خردسالان قهرماني استان گفت: در هفته اول و دوم ليگ خردسالان پسر استان از سوي كميته فني مجتبي كهن روز از تيم شهداي لاريم به عنوان فني ترين تكواندوكار استان انتخاب شد.

وی بيان داشت: در هفته اول اين مسابقات تيم شهداي لاريم در يك نتيجه قاطع 9 بر يك تيم شهيد ساعدي را شكست داد و حاجي پور بابل نيز در يك ديدار يك طرف 10 بر صفر از سد محمد ارطه گذشت.

رئيس هيئت تكواندو مازندران در ادامه افزود: در ديگر بازي ها محمدي بابلسر 10 بر صفر نام آوران ساري را برد، وليعصر قائمشهر 7 بر 3 آرشاك نوشهر را شكست داد و كابلي نكا 7 بر 3 از شهيد رضايي قائمشهر شكست را پذيرا شد.

نفجم همچنين از برتري 6 بر 4 تيم تكواندو آيداني نكا در برابر ابراهيمي نور خبر داد و گفت: در ديگر مسابقات هيات آمل 6 بر 4 زرين دشت كجور را برد و دو تيم شهميري چالوس و اسماعيل پور بندپي به تساوي 5 بر 5 رسيدند.

وي با بيان اينكه اميرمحمد كاظمي از شهيد رضايي قائمشهر به عنوان پرامتيازترين بازيكن هفته انتاخب شد، اذعان داشت: از سوي كميته فني حبيب فتاحي از شهدي لاريم و امير عيسي پور از اميركلا به ترتيب بهترين مربي و داور انتخاب شدند.

رئيس هيئت تكواندو مازندران در ادامه درباره رقابت تيم ها در ليگ جوانان و بزرگ سالان استان اظهار داشت: تيم حاجي پور 7 بر 3 نيك نژاد نور را شكست داد، برادران فتاحي 6 بر 4 از سد تيم بابلي فريدونكنار گذشت و هيئت آمل 6 بر 4 از شهيد ساعدي شكست خورد.

نفجم در پايان با اشاره به انتخاب علي نظري نژاد از شهيد ساعدي به عنوان فني ترين تكواندو در اين رده سني افزود: ميلاد شعباني از نيك نژاد نور و مرتضي ضيا از هيات آمل به ترتيب پرامتياز ترين بازيكن و بهترين مربي و فخرالدين موسوي از قائمشهر به عنوان بهترين داور هفته انتخاب شدند.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: تکواندو ، پسر ، استان ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.