نشست هماهنگی برای اعتلای برنامه‌های شبکه‌ها در هفته دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما درباره اعتلای هر چه بهتر آثار تلویزیونی در هفته دفاع مقدس هم اندیشی کردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رئیس بنیاد حفظ و آثار ارزش‌های دفاع مقدس در این نشست با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس مبنی بر «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» همکاری و همراهی هر چه بیشتر سیما را برای تولید و پخش برنامه‌های ویژه دفاع مقدس خواستار شد.

سردار بهمن کارگر پیشتاز بودن معاونت سیما را در پرداختن به دفاع مقدس در برنامه‌های تلویزیونی، ستود و از مدیران و برنامه سازان این حوزه قدردانی کرد.

سردار کارگر همچنین از تولید و پخش برنامه‌های سیما به خصوص سریال‌های «تنهایی لیلا»، «تعبیر وارونه یک رویا» و برنامه «خندوانه» تمجید کرد.

دکتر پورمحمدی معاون سیما نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به دستاوردهای دوران دفاع مقدس‌، از آمادگی معاونت سیما برای پوشش مناسب و گسترده برنامه‌های هفته دفاع مقدس خبر داد .

در ادامه برخی از مدیران سیما دیدگاه‌های خود را برای تولید و پخش هر چه بیشتر آثار تلویزیونی دفاع مقدس ابراز کردند.

اعلام آمادگی ستاد حفظ آثار برای همکاری در تولید برنامه‌های هفته دفاع مقدس، معرفی ظرفیت‌های ناشناخته دفاع مقدس، برجسته سازی تجاوز بعثی‌ها به ایران و معرفی رزمندگان و جانبازان ناشناخته از جمله محور‌های این جلسه بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار