چیزی که برانکو باید درباره دستمزد فدراسیونی ها بداند!

کفاشیان می گوید حتی کمتر از خبرنگاران از فدراسیون فوتبال حقوق می گیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ چند روز پیش بود که سازمان لیگ قرارداد بازیکنان و مربیان تیم های لیگ برتری را منتشر کرد تا مشخص شود برانکو ایوانکویچ مربی پرسپولیس بیشترین گرانترین مربی لیگ برتر است. اعلام رقم قرارداد مربیان و بازیکنان خشم خیلی ها را به هم همراه داشت که برانکو هم از این قاعده مستثنی نبود. مربی کروات پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود درخواست جالبی داشت. او از مسئولین فدراسیون خواست همانطور که قرارداد مربیان و بازیکنان را منتشر کردند، میزان حقوق دریافتی خودشان را هم اعلام کنند. البته فدراسیونی ها معمولا می گویند در فوتبال پولی نمی گیرند و مجانی کار می کنند اما کیست که ندادند اعتبار حضور در فوتبال، کجاها به درد همین مسئولان می خورد. در هر صورت وقتی بارها از کفاشیان در این رابطه سوال کردیم او طبق معمول با شوخی و خنده جواب داد. رئیس فدراسیون می گوید : «ما که پولی دریافت نمی کنیم. حتی حقوق ما از شما خبرنگراران هم کمتر است. اگر می خواهید حقوقمان را عوض کنیم!.» این همان حرف هایی است که مهدی تاج هم می زند و می گوید عایدی از حقوق و دستمزدهای فوتبال ندارند. 
طباطبایی مدیر مالی فدراسیون فوتبال هم در این باره حرف های جالبی می زند. در حالی که کفاشیان می گوید ماهیانه یک میلیون تومان از فدراسیون می گیرد، طباطبایی می گوید: «ما حتی ماهانه 1 میلیون تومان هم به آقای کفاشیان نمی دهیم!»

بدین ترتیب درآمدی که روسای فدراسیون و سازمان لیگ از فوتبال دارند هیچ است! کفاشیان که می گوید بازنشته بانک مرکزی است و حقوقش را از آنجا می گیرد. طباطبایی هم می گوید که دستمزدها در فدراسیون بالانیست و آنها طبق قانون وزارت کار به کارکنان خود حقوق می دهند. 


منبع: خبرانلاین


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار