فرزام: پیش از مسابقات تمرینات‌ همگام سازی انجام می‌دهیم

مربی تیم ملی روئینگ‌ بانوان قایقرانی‌ گفت: سه روز پیش از شروع مسابقات در شهر پکن در پیست‌ محل برگزاری مسابقه تمرین می کنیم.

افشین فرزام در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هم اکنون در کمپ تیم ملی شهر هانجو چین بانوان پارو زن‌ تیم ملی روئینگ‌ در حال تمرین هستند و تا به حال تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشته ایم، قایقرانان از امکانات خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: محل پاروزنی بسیار وسیعی در اختیار تیم است و تیم‌های کشورهای دیگر هم در کمپ حضور دارند اما ترجیح دادم تا با توجه به نزدیکی مسابقات آسیایی و روند آماده سازی خاص تیم، تمرینات را جداگانه انجام شود.

 فرزام در ادامه تصریح کرد: پس از انجام تمرینات 29 شهریور ماه مسابقات قهرمانی آسیا در شهر پکن برگزار می‌شود که سه روز قبل به محل مسابقات خواهیم رفت که تمرینات را تا شروع مسابقات و آشنایی با پیست مسابقه در آنجا انجام بدهیم و دو مهر ماه مسابقات آغاز می‌شود که امیدوارم به نتایج ارزنده‌ای دست یابم.

وی در خصوص برنامه ریزی که برای بانوان  پاروزن روئینگ به منظور موفقیت آنها انجام داده است خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه اردویی که هم اکنون در آن هستیم و اجرایی شدن آن توسط فدراسیون از ناخدا امینی، مرادی و  امیر شقاقی به خاطر حمایتها‌شان تشکر می کنم و امیدوارم با نتایج مناسبی از چین به کشورمان بازگردیم.

 فرزام در خصوص حامی مالی تیم بیان کرد:  ما با کمک فدراسیون قایقرانی و فدراسیون رویینگ آسیا (ARF) در کمپ حضور پیدا کردیم.

 وی در خصوص ورزشکاران و ماده‌هایی که مقرر شده حضور پیدا کنند تاکید کرد: مهسا جاور در قایقw1x؛ نازنین ملایی در قایق lw1x، حمیرا برزگر و نازنین‌ رحمانی در قایق lw2x حضور خواهند یافت اما قایق w2x پاروزنان‌ هنوز نهایی نشده‌اند.

 فرزام در خصوص وضعیت غذا تصریح کرد: ذائقه‌ ما با غذاهای چینی متفاوت است که به این منظور تدارک جداگانه‌ای انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار