فومنی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

رایزنی حزب مردمی اصلاحات با اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل برای انتخابات

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: با گروه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو برای تدوین لیست انتخاباتی مجلس دهم وارد مذاکره شده‌ایم.

رایزنی حزب مردمی اصلاحات با اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل برای انتخابات/ برگزاری نشست حزب مردمی اصلاحات با اعضای استانداری‌هاحجت‌الاسلام "محمدزارع فومنی" دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جزئیات آخرین فعالیتهای تشکل متبوعش اظهار داشت: حزب مردمی اصلاحات مشی اعتدالی دارد و هدف این حزب، همکاری با جریانات دارای مشی اعتدالی است.

وی با بیان اینکه با گروه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو برای تدوین لیست انتخاباتی مجلس دهم وارد مذاکره شده‌ایم، افزود: ما با نیروهای میانه‌رو توافق کرده‌ایم که برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی لیستی تلفیقی ارائه کنیم بنابراین لیست ما ترکیبی از نیروهای متمایل به عارف و علی لاریجانی رئیس مجلس نهم خواهد بود.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: امیدوارم در انتخابات آینده افرادی بتوانند در مجلس حضور پیدا کنند که معتدل و به تفکرات دولت نیز نزدیک باشند.

فومنی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان باید تلاش کنند تا با مهرهای سیاه وارد انتخابات نشوند و افرادی را وارد این عرصه کنند که در سوابقشان لکه‌های سیاهی نداشته باشند.

فومنی در پایان از برگزاری نشست حزب مردمی اصلاحات با اعضای استانداری‌ها خبر داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فومنی ، احزاب ، اعتدال ، رایزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار