ایلام؛

امام جمعه ایلام پلیس ایران را مظهر اقتدار و عزت نظام اسلامی دانست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیروی انتظامی را مظهر اقتدار و عزت نظام دانست و گفت: ناجا از مردمی ترین یگان های مسلح در کشور است که مهمترین سرمایه اش اعتماد مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: مبارزه با مفاسد اجتماعی، قاچاق کالا و ارتقای امنیت اخلاقی از مهمترین وظایف پلیس است که خوشبختانه با مجاهدت های نیروهای انتظامی، نمره پلیس در این بخشها عالی است.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی با اشاره  به وجود 430 کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با عراق افزود: با وجود تحرکات گسترده گروه های تکفیری در عراق، با حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی کوچکترین مساله ای در مرزهای این استان ایجاد نشده است.

وی سپس با اشاره به در پیش بودن آیین اربعین و تردد زوار ایرانی به عتبات عالیات و کمبودها بویژه در بخشی از خاک عراق گفت: شهرداری تهران باید در ایام منتهی به اربعین خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) را با تجهیز امکانات تا 70 کیلومتری آنسوی مرز مهران در خاک عراق انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی اضافه کرد:سال گذشته شهرداری تهران در ارایه خدمات به زوار اربعین حسینی حضوری فعال و گسترده داشت ولی این امکانات بیشتر در فاصله میان شهرهای نجف به کربلا مستقر شده بود.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: شهرداری تهران می تواند بخشی از تجهیزات خود را در این محدوده مستقر کند چون در شهرهای نجف و کربلا با استقرار موکب های متعدد و مشارکت مردم دوستدار اهل بیت (ع) عراق، مشکلی در تامین نیازهای زائران وجود ندارد ولی در محدوده مرز مهران تا شهر کوت امکانات به ندرت توسط دولت عراق و موکب ها ایجاد می شود.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.