با ویجت MRU؛

تمام برنامه های باز شده زیر انگشت شما خواهد بود!

شما با استفاده از MRU Widget می توانید به آخرین اپلیکیشن‌های باز شده دسترسی داشته باشید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تاکنون چند بار در گوشی هوشمند خود، برای پیدا کردن برنامه‌ای که درست نیم ساعت پیش در حال اجرا بوده است، منوی آخرین اپلیکیشن‌های اجرایی را باز کرده‌‌اید؟ حال فرض کنیم لیست آخرین برنامه‌های اجرایی، یک لیست عریض و طویل باشد و شما باید در این میان به دنبال اپلیکیشن مورد نظر خود بگردید، چه می‌کنید؟

تمام برنامه های باز شده زیر انگشت شما خواهد بود !

با ویجت MRU دیگر این مسئله مشکل ساز نخواهد بود، چرا که تمام برنامه‌هایی که اخیرا باز کرده‌اید درست در صفحه اصلی گوشی‌ شما قرار خواهند گرفت! ویجت MRU یک پنل قابل سفارشی‌سازی را در صفحه اصلی گوشی هوشمند نمایش ایجاد می‌کند که آخرین اپلیکیشن‌هایی که شما استفاده کرده‌اید را در آن ‌قرار می‌دهد؛ بنابراین اگر به دنبال اپلیکیشنی می‌گردید که به عنوان مثال پس از آن 12 برنامه دیگر را هم باز کرده‌اید، برای یافتن آن کافیست فقط یک ضربه بر روی نمایشگر بزنید! 

تمام برنامه های باز شده زیر انگشت شما خواهد بود !

MRU مانند بسیاری از ویجت‌ها قابلیت تغییر اندازه و ابعاد را به اندازه‌‌ای که شما می‌خواهید را دارد و علاوه بر این به وسیله این ویجت شما قادر خواهید بود که یک لیست سیاه از اپلیکیشن‌هایی که تمایل ندارید در این ویجت نمایش داده شوند، بسازید. همچنین می‌توانید تنها با یک ارتقای درون برنامه‌ای این ویجت، ظاهر آن را به سلیقه خودتان تغییر دهید و آن را با تم مورد علاقه خود تماشا کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.