سپاهان با 7 غایب در جام حذفی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با هفت غایب در جام حذفی آماده مصاف با رقیب خود می شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی آماده حضور در رقابت های جام حذفی می شود که باید با هفت بازیکن غایب خود کنار بیاید. این بازیکنان، افراد سرشناسی هستند.


بازیکنان غایب سپاهانک
وریا غفوری: با گرفتگی کمر خود در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده و با توجه به شرایط این بازیکن غیبت وی در آینده حتمی است .

محرم نویدکیا: در روزهای گذشته بحث بازگشت نویدکیا به تمرینات سپاهان جدی‌ بود اما همچنان تمرینات سپاهان بدون حضور وی برگزار می شود و بعید می رسد بازیکنی به یکباره بدون انجام تمرینات خود بتواند بازی کند .

لوسیانوپریر الئوناردو پادووانی:دوبازیکن تیم فوتبال سپاهان به دلیل یک اشتباه اداری(آپلود/بارگذاری اشتباه یک فایل )از طرف باشگاه خود وهمچنین دیر ارسال شدن مدارک شان تا کنون مجوز بازی کردن آنها صادر نشده است .

میلاد سرلک :در جریان تمرینات دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا قرار گرفت و  راهی بیمارستان شد و به اجبار باید چند روزی را استراحت کند .

مهدی شریفی: برای گرفتن ویزا از ایران به دوبی رفت تا اگر در لیست نهایی کارلوس کی‌روش قرار گرفت، مشکلی نداشته باشد.

همچنین علی کریمی تنها یک روز قبل از دیدار سپاهان با سفیر آبیک به اصفهان می‌رسد.  وبه جز این نفرات، نام احسان حاج صفی را می توان به دلیل انتقالش در یک تیم آلمانی در لیست نفرات غایب قرارداد.

دیدار تیم سپاهان اصفهان و  سفیر قزوین در چارچوب رقابت های جام حذفی، ساعت 16:30 در جام حذفی روز جمعه 20 شهریور برگز ار می شود .

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار