شهروند یمنی: اگر هر 25 فرزندم شهید شوند بازهم تسلیم نمی‌شویم

با وجود حملات گسترده جنگنده‌های رژیم آل‌سعود به مناطق مختلف یمن خبرها از عزم راسخ مردم این کشور در دفاع از وطنشان حکایت دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، حملات هواپیماهای سعودی آمریکایی به صنعا پایتخت یمن ادامه دارد. در این حملات مناطق «الحَفاء» و «الحشَیشیه» هدف قرار گرفت و شماری از شهروندان یمنی به شهادت رسیدند و شمار دیگری زخمی شدند که اکثر آنها از کودکان هستند. 

خبرنگار این شبکه در گزارشی از صنعا گفت هواپیماهای سعودی آمریکایی چند بار به جنوب صنعا حمله کردند و اردوگاه «ضبوه» و مناطق مسکونی نزدیک آن را هدف قرار دادند. در این حملات چهار شهروند شهید و هفت نفر دیگر زخمی شدند که برخی از آن ها به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند. این ها از جمله جنایاتی است که عربستان علیه ساکنان صنعا و همه مردم یمن مرتکب می شود. یکی از پیکرهای شهدا بدون سر پیدا شد. این نشان می دهد جنایات سعودی تا چه اندازه وحشیانه است. مجروحان و خانواده های شهدا تاکید دارند که این خون ها هدر نخواهد رفت.   

یکی از یمنی ها گفت به خدا قسم ما تسلیم نمی شویم. من بیست و پنج فرزند دارم حتی اگر همه آن ها شهید شوند ما تسلیم نخواهیم شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار