رهبری فرد: پرسپولیس ابزار کافی ندارد

مربی تیم امید پرسپولیس گفت: برانکو مربی خوبی است، ولی پرسپولیس ابزار کافی برای بازی ندارد.

بهروز رهبری فرد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کند و برانکو مربی برازنده‌ای برای پرسپولیس است اما تیم ابزار کافی برای بازی خوب ندارد و بازیکنان هم روحیه‌ خوبی ندارند، از نظر فنی پرسپولیس عالی بازی می‌کند، اما متاسفانه به تیمی که امتیاز می دهند، تیم برنده است.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس بحران‌های مدیرتی و مالی زیادی دارد و من امیدوارم با تغییر کادر فنی و مدیریت بهتر این تیم از بحران و مشکلات مالی بیرون بیاید چون باشگاه پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی مثل مهدی طارمی، رضاییان و امید عالیشاه و... دارد و مسئولان باشگاه باید مشکلات مالی این بازیکنان را رفع کنند تا این بازیکنان مشکلات روحی نداشته باشند.

 رهبری فرد گفت: باشگاه  عملکرد مدیریتی‌اش ضعیف است، برای مثال مدیران باشگاه‌ پرسپولیس عملکرد مدیریتی‌ ضعیفی دارند، مدیران باشگاه‌ه های به این بزرگی حتی نمی‌توانند یک اسپانسر خوب برای تیم بیاورند تا تیم از بحران در بیاید و این ضعف تیم پرسپولیس است.

وی در خصوص عملکرد داوری گفت: انسان جایز الخطاست و ممکن است اشتباه کند و در همه جای دنیا داوران فوتبال اشتباه می‌کنند، اما مگر می‌شود داوران فقط برای تیم پرسپولیس بیشترین اشتباه را کنند این شک برانگیز است حتی برای تیم امید نوجوانان پرسپولیس بیشترین اشتباه را کنند این شک برانگیز است، حتی برای تیم امید نوجوانان پرسپولیس هم داوران اشتباه می‌کنند، من فکر می‌کنم داوران به رنگ قرمز حساسیت دارند و حرفی برای سخن نمی‌گذارند باشگاه پرسپولیس چون ضعف مدیریتی دارد، اگر مدیریت قوی باشد می‌تواند مشکلات و اشتباهات داوران هم درست کند.

رهبری فرد در خصوص پاسخ به سوال قهرمانی لیگ پانزدهم، اظهار داشت: خیلی زود است که بخواهی نظر بدهی چه تیمی قهرمان می‌شود، چون آنقدر در فوتبال نوسان پیدا می‌کنند و در جدول رده بندی جای تیم‌ها عوض می‌شود اما می‌توان گفت مدعیان قهرمانی چهار تیم پرسپولیس، استقلال، ذوب اهن و سپاهان هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات باشگاه بزرگ و محبوب پرسپولیس حل شود تا این همه هوادار راضی باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار