غیبت نظرعلی باعث برکناری وی شد

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال به علت عدم حضور در فدراسیون، جای خود را به نایب رئیس جدید داد.

ابولحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال در حضور خصوص تیم هپکو اراک در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: تیم هپکو اراک به علت نداشتن شرایط مناسب مالی قبل از شروع لیگ برتر هندبال انصراف داد که خوشبختانه با هماهنگی و پیگیری های مدیر کل، استانداری استان و رئیس هیئت هندبال مجددا به لیگ هندبال بازگشت.

مسئولان هپکو اراک به علت شرایط مالی تصمیم گرفتند تا هزینه تیم داری را سد کنند اما با تلاش مسئولان مشکلات حل و فصل شد و این تیم به نتیجه خوبی رسید و در لیگ امسال حضور دارد.

رئیس فدراسیون در خصوص برکناری نظرعلی از نایب رئیس بانوان نیز اظهار داشت: پروانه نظرعلی مدت‌ها بود در فدراسیون حضور نداشتن و به هر دلیل و مشکلاتی غیبت داشته‌اند، بنابراین به واسطه عدم حضور ایشان در فدراسیون ناچار شدیم نائب رئیس بانوان را تغییر داده و به عنوان سرپرست در این سمت موقتا امور فدراسیون انجام شود.

مهدوی در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌های هلدینگ خلیج فارس و پاسخ همدان تیم‌های جدیدی هستند گفت: نماینده تیم فارس توانایی تامین مالی تیم خود را برای حضور در مسابقات لیگ نداشت، بنابراین در صورت عدم آمادگی تیم فارس، تیم پاس همدان را که تیم سوم لیگ پارسال بود، مجوز حضور را گرفت.

تیم کاشان نیز در گذشته جزو تیم‌های قهرمان و نائب قهرمان بودند که در مسابقات لیگ امسال حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار