ملی پوش وزن 61 کیلو تیم کشتی آزاد در رقابت های جهانی می گوید هنور هم نمی دانم چرا یک چنین اشتباه بزرگی را در رقابت مقابل حریف اوکراینی انجام دادم.

بهنام احسان پور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:باور کنید برای کسب مدال به رقابت های جهانی آماده بودم اما در کشتی نخست مقابل شوپتار اوکراینی واقعا نمی دانم چرا با وجود آنکه 6 بر 4 پیش بودم بی مورد حمله کرذم و روی اشتباهی که هنوز هم گیج هستم و نمی دانم چرا این کار را انجام دادم نتیجه را واگذار کردم.
وی تصریح کرد:حذف از رقابت های جهانی واقعاً برای من غیر قابل تصور است چرا که برای حضور در این رقابت ها زحمات بسیاری کشیده بودم.
احسان پور که به لحاظ روحی شرایط مناسبی نداشت خاطرنشان کرد:جزء شرمندگی حرفی برای گفتن ندارم فقط این که امیدوارم کادر فنی و مردم من را ببخشند تا بتوانم در میادین دیگر این ناکامی را جبران کنم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
آدم وقتی میبازه احساس گیجی میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
بصير
۱۲:۵۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
داداش نگران نباشىن شما واقعا زحمت کشىدىن واقعا كشتي خوبي بود حيف شد اخرش ،تجربه اي ميشه انشالا براي رقابت هاي بعدي
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۲:۵۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
پیش میاد دیگه
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۳۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
قبول کنید کشتی ماواقعا افتضاح بود چراااااااااااااااااااااا اینطور بد عمل کردن علتش چیه که ما یه دون طلا هم نگزفتیم من که خیلی ناراضیم از عملکرد کشتی گیرامون چون واقعا حقمون طلاسسست ن واسه برنز خودمونو بکشیم
آخرین اخبار