دنیا بسکتبال ایران را می‌شناسد

کاردوست: حریفان را در جام ملت‌ها با اختلاف زیاد شکست می‌دهیم

بک آپ حامد حدادی در تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است این تیم با اختلاف قابل توجهی برابر رقیبانش در جام ملت‌های آسیا پیروز می‌شود.

اصغر کاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: جام ویلیام جونز تورنمنتی بود که ما با حضور در آن، خودمان را برابر رقیبان مستقیم‌مان در جام ملت‌های آسیا محک بزنیم. برای نمونه تیم ژاپن که نخستین حریف ما در جام ملت‌ها به شمار می‌آید، در ویلیام جونز هم حضور داشت.

کاردوست با اشاره به تیم فیلیپین ادامه داد: این تیم در پست‌های گارد، فوروارد و سنتر 3 بازیکن مطرح آمریکایی دارد اما این موضوع برای ما بی اهمیت است.

سنتر تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان ایران در ویلیام جونز آمار توپ‌های از دست رفته زیادی در پرتاب‌های آزاد داشتند، توضیح داد: من منکر این مشکل نیستم اما باید توجه داشت که ما در هفت روز، پشت سر هم هفت بازی سنگین برگزار کردیم و طبیعی است تمرکز لازم در تیم ما دیده نشود. با وجود این بچه‌ها مقتدرانه بازی کردند و بردهای ما هم با اختلاف‌های قابل توجهی به دست آمد. مانند دیدار برابر کره‌‍جنوبی که این تیم را با 30 اختلاف شکست دادیم.

وی درباره رقابت‌های المپیک ریو گفت: 12 تیم قدرتمند از قاره‌های مختلف در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و رقابت‌های فشرده‌ای برگزار خواهند کرد. درباره تیم خودمان می‎‌توانم بگویم بازی‌های ما در جام جهانی 2014 اسپانیا، به ویژه برابر تیم‌های صربستان و فرانسه آنالیز شده است. حالا دنیا می‌داند ایران تیمی عادی نیست.

بازیکن پست 5 تیم ملی درباره جام ملت‌های آسیا هم اظهار کرد: فکر می‌کنم بدون شک ایران فاتح جام ملت‌های آسیا می‌شود و انشاالله از چین بلیت ریو را به دست می‌آوریم. امیدوارم به روند رو به رشدمان ادامه دهیم و در جام ملت‌ها هم با اختلاف زیاد حریفان را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار