برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی مادر نوزاد و کودک با حضور ده ها شرکت

ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک ؛23 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار می کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک؛ در این نمایشگاه ده ها شرکت و واحد تولیدی ارائه دهنده ی کالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه مادران، کودکان و نوزادان؛ گردهم می آیند و نوین ترین دستاوردهای خود را عرضه می کنند.

در ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک ، شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای مختلف از جمله  آلمان، ترکیه، چین، ایتالیا، ژاپن،  اسپانیا، امارات و انگلستان حضور خواهند داشت.

توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه ، مهمترین اهداف برگزاری" ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک" است.

در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی مختلفی از جمله ؛ غربالگری رایگان بینایی سنجی، روشهای کاهش استرس بارداری، روانشناسی مادر و کودک ، تست رایگان هوش، روشهای استعداد یابی کودکان و کارگاه های تربیتی نوزاد وکودک و در فضایی بالغ بر 6000 متر مربع برگزار خواهد شد. 

در "ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک"، کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی- درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی وشوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک(مربوط به دوران بارداری)، کالسکه و کلیۀ وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد و کودک، نشریات، کتاب ها و کلیۀ خدمات اطلاعاتی مربوط به مادران و کودکان، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و تزئینی مربوط به مهمانی ها و جشن کودکان، وسایل ورزشی، تفریحی و پارکی، سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، انواع اسباب بازی(اسباب بازی های نرم و عروسک، اسباب بازی های کنترلی و ماشینی، اسباب بازی های آموزشی، خلاقانه و سرگرمی ها، بازی های رایانه ای) ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

در این نمایشگاه همچنین گروه های مردم نهاد( (NGOو سازمانهای غیردولتی حامی مادرو کودک، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکتهای خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب ها و کلیه خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان نیز حضور خواهند داشت.
برپائی غرفه های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادگان ، معاینه جسمی ، بینائی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان؛از دیگر برنامه های ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک است.

ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از 23 تا 26 شهریور ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار