ساری؛

کشف 6 کيلوگرم مواد مخدر در آمل

6 کیلو مواد مخدر در آمل کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی و برخورد با هرگونه ناهنجاری ها از جمله ورود ، حمل و توزيع مواد مخدر در شهرستان آمل با هماهنگي مراجع قضایی طرح کنترل محور مواصلاتی شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ گنجيان مقدم افزود: با اجرای اين طرح که توسط پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انجام شد،ماموران ضمن کنترل محور و بازديد خودروهای مشکوک،بازديد از تفرجگاههای حاشيه اين محور و کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار موفق به کشف 6 کيلو مواد مخدر قبل از ورود آن به اين شهرستان شدند.

وی تصریح کرد:در اين راستا تعدادی از عاملان افيونی تهيه و توزيع مواد مخدر دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتی جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: پليس شهرستان آمل با هدف کاهش ناامنی در جامعه ، ارتقاء امنيت اجتماعی ، درمان و بازپروری معتادان ولگرد و بی خانمان طرح جمع آوری معتادان ولگرد و بی خانمان را از ابتدای سال به اجرا درآورده و اين طرح مصمم تر از گذشته و با اراده ای خلل ناپذير تا پاکسازی کامل مناطق آلوده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.