وصیت‌نامه روحانی شهید غواص خطاب به دخترش

بخشی از متن وصیت نامه تنها روحانی شهید محمد شیخ شعاعی از شهدای 175 شهید غواص توسط دختر ایشان در مراسم رونمایی از تولیدات موسیقی 175 شهید غواص قرائت شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خانم شیخ شعاعی دختر روحانی شهید محمد شیخ شعاعی از شهدای 175 غواص شهید در مراسم رونمایی از تولیدات موسیقی شهدای غواص بعد از ظهر امروز شنبه 21 شهریور ماه در سالن سوره حوزه هنری تهران برگزار شد، متن شهید حجت الاسلام شیخ شعاعی را که حاوی پیام استکبار ستیزی بود، قرائت کرد.
متن نامه شهید شیخ شعاعی خطاب به والدین و فرزندش به این شرح است.

پیامی به همسر گرامی و والدین ارجمندم

به دخترم دروغ نگویید ! نگویید من به سفر رفته ام./ نگویید از سفر باز خواهم گشت./ نگویید زیباترین هدیه را برایش به ارمغان خواهم آورد./ به دخترم واقعیت را بگویید./ بگویید بخاطر آزادی تو، هزاران خمپاره دشمن، سینه پدرت را نشانه رفته اند، بگویید خون پدرت بر تمام بر تمام مرزهای غرب و جنوب کشورش پریشان شده است.

بگویید موشک های دشمن انگشتان پدرت را در سومار ، دست های پدرت را در میمک ، پاهای پدرت را در موسیان، سینه پدرت را در شلمچه، چشمان پدرت را در هویزه، حنجره پدرت را در ارتفاعات الله اکبر، خون پدرت را در رودخانه بهمنشیر، و قلب پدرت را در خونین شهر پر پر کرده اند.

وصیت‌نامه روحانی شهید غواص خطاب به دخترش


اما ایمان پدرت در تمام جبهه ها می جنگد.

به دخترم واقعیت را بگویید! بگذارید قلب کوچک دخترم ترک بردارد و نفرت همیشگی از استعمار در آن ریشه بدواند.

بگذارید دخترم بداند که چرا عکس پدرش را بزرگ کرده اند. چرا مادر دیگر نخواهد خندید.چرا گونه های مادر بزرگش همیشه خیس است. چرا عموهایش ، محبتی بیش از پیش به او دارند. و چرا پدرش به خانه بر نمی گردد.

بگذارید دخترم به جای عروسک بازی، نارنجک را بیاموزد، به جای ترانه ، فریاد را بیاموزد و به جای جغرافیای جهان تاریخ جهان خواران را بیاموزد.

به دخترم دروغ نگوید. نمی خواهم آزادی دخترم ، قربانی نیرنگ جهان خواران باشد.

به دخترم واقعیت را بگویید. می خواهم دخترم دشمن را بشناسد. امپریالیسم را بشناسد. استعمار را بشناسد.

به دخترم بگویید من شهید شدم. بگذارید دخترم تنها به دریای خون شهدای هویزه بیندیشد.

سلام مرا به دخترم برسانید و این اشعار را که نوشتم برایش نگهدارید که بزرگتر شود، خودش بخواند.

شهیدان زنده اند الله اکبر

بخون غلطیده اند الله اکبر

گفتنی است که پس از ورود شهدای غواص شاعرانی در رابطه 175 شهید شعر سرودند و آهنگسازان دفاع مقدس موسیقی های در رابطه با شهدای غواص آهنگ ساختند که در این مراسم اشعاری در وصف شهدای غواص توسط شاعران دفاع مقدس سروده شد که توسط خانواده شهید شیخ شعاعی از این هنرمندان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
منبع: رسا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
روحش شاد